Volgens mij is het het belangrijkst dat je leert te accepteren dat je stemmingswisselingen hebt en dat je soms in situaties kan verkeren die die wisselingen ook veroorzaken.
En dat accepteren is moeilijk, ik kan het ook lang niet altijd, helaas...

Moderator: Moderafo's
kwebbel schreef:...Die wil persé dat ik verander: "Je moet proberen om ... anders is het niet leuk voor ons."
linde schreef: ook voor mn vriend die nog steeds niet snapt hoe ik van het een op het andere moment totaaaal anders kan zijn maar nu wel snapt waar het van komt en er wonderwel enorm goed mee om gaat![]()
Daphne schreef:Sinds halverwege jaar één van de SPH ben ik gegroeid van een ontzettend verlegen en onzeker meisje in een zelfverzekerde meid.
weet je wat er dan gezegd word? "Tsja, ik geef je advies en het is dan wel de bedoeling dat er wat mee gedaan word. Anders denk ik dat je niet luister. Ik heb het gevoel dat ik dan tegen een muur praat." Tsjaa.......Daphne schreef:Dankje.![]()
Tip: Trek je niet al teveel van al die (goedbedoelde) adviezen aan. Logisch dat je in de war raakt als iedereen wat anders zegt. Ik denk dat ik alleen adviezen (waarmee je ook echt wat kan) aan zou nemen van diegenen van wie jij denkt dat ze jou het beste kennen en van wie jij aanvoelt dat ze het écht goed bedoelen.
kwebbel schreef:weet je wat er dan gezegd word? "Tsja, ik geef je advies en het is dan wel de bedoeling dat er wat mee gedaan word. Anders denk ik dat je niet luister. Ik heb het gevoel dat ik dan tegen een muur praat." Tsjaa.......Daphne schreef:Dankje.![]()
Tip: Trek je niet al teveel van al die (goedbedoelde) adviezen aan. Logisch dat je in de war raakt als iedereen wat anders zegt. Ik denk dat ik alleen adviezen (waarmee je ook echt wat kan) aan zou nemen van diegenen van wie jij denkt dat ze jou het beste kennen en van wie jij aanvoelt dat ze het écht goed bedoelen.Maar goed....
@jans1: hoe was je laatste gesprek ???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten