Tuinfluiter, ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje ver doorgedacht. Zo heb ik nooit gedacht over mensen die kwamen die zelf helaas geen kinderen kunnen krijgen. Daar hebben wij trouwens speelgoed van gehad en een ander stel kleertjes. Ik dacht altijd tenminste mijn ervaring dat als je zelf nog geen kinderen hebt makkelijker speelgoed koopt krijg je zelf een kindje ervaar je dat het ook fijn is om kleertjes te krijgen en koop je die later ook. Zo ging het hier eerlijk gezegd wel, maar das misschien ook wel onnozel gedacht hoor
Maar kan me ook wel voorstellen dat het misschien pijnlijk is om wat te kopen voor een babytje alhoewel me de kraamvisite an sich dan lastiger lijkt.
Speelgoed is op zich wel leuk om te krijgen, maar daarin vind ik zeker niet alles leuk.Wij houden niet zo van die dingen met electronische muziekjes. De jongens maken hier zelf wel muziek genoeg

. Ik ben zelf wel van het houten speelgoed en duplo. Bij de tweede kregen we ook een Bruder tractor helemaal leuk vond ik dat.
Zelf geef ik meestal kleertjes vind ik gewoon leuk om te kopen, ik geef wel vaak het bonnetje erbij kan het evt. geruild worden. Voor familie of goede vrienden maak ik meestal een mand, koffer oid. een pakketje iig. Vind ik ook leuk.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)