leuke foto's elsb, wat een heerlijk mannetje!
Galateia: ik heb Jurian nu al meegenomen, zodat het gewoonte voor hem wordt. Volgens mij hoeven ze rond hun 4e jaar pas echt op de stoel voor controle, maar daarvoor meenemen en een keer in de stoel kan geen kwaad denk ik.
Is anderhalf jaar tussen 2 kinderen ideaal? Dat lijkt mij dus juist totaal niet. 2 kleintjes, die misschien beiden nog niet lopen, 2 billen poetsen, bergen luiers. O nee, dat lijkt mij het minst ideale. En dat hele samen spelen etc geloof ik niet zo in, dat hoeft helemaal niet zo te zijn als er zo weinig ruimte is, en misschien spelen ze juist veel meer met elkaar met 3 jaar ruimte.
Al vind ik het prima hoor, bij anderen, maar niet bij mezelf

anderhalf jaar redden we al niet eens meer, tjonge, wat wordt onze kerel eigenlijk al groot
Vandaag eindelijk bericht dat mijn collega een zoontje heeft. We wisten zo ongeveer allemaal al dat ze dinsdag overdag bezig was. En we hoorden maar niks, dus ik had al enorme medelijden met haar, dat het zo lang duurde. Maar het kindje is dinsdagavond al geboren gelukkig. Dus de lengte van de bevalling viel gelukkig mee.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...