Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:@Galateia: wordt het ook niet aangeraden om de eerste paar weken na adoptie geen bezoek te ontvangen? (zoiet hoorde ik laatst in een tv-programma van de EO)
Lalage schreef:Mooi om te lezen hoe trots je bent, Galateia
Galateia schreef:Lalage schreef:Mooi om te lezen hoe trots je bent, Galateia
Trots? Zelfs dat woord drukt niet uit, wat ik van hem vind![]()
Nee, echt, serieus, ik weet niet wat me overkomt. Dat ik zoveel van zo'n wezentje kan houden, sjonge! En ik weet soms echt niet wat ik met hem moet doen 'volgens het boekje', maar dan hebben we de grootste lol. Soms loopt hij buiten met zijn schoenen verkeerd om, ofzo, en dan ineens merkt hij het en dan wijst hij er naar en dan gaan we keihard lachen en ach, dan verwisselen we die schoenen weer... Of de vla vliegt over tafel en over hem heen (ik vergeet wel eens dat het pak open is), of noem maar op. Hij ligt dan gewoon in een deuk![]()
Galateia zal het allemaal wel leren. Hij heeft gelukkig humor.![]()
Maar we dwalen af van het onderwerp. Behalve misschien, dat deze 'jonge moeder' (in de andere betekenis van het woord: net nieuwe) het allemaal nog een beetje op een rijtje moet zetten
pol schreef:@ Annet, 36 te oud voor een baby? Mens je leven begint pas, maar zonder gein, mijn nicht was 41 toen de eerste kwam, dus wat dat betreft heb je nog wat jaren te gaan hoor!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten