Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Jo'tje » 27 nov 2009 16:33

Daatje123 schreef:Yep! Van alles gaat 40% af, ook al is het afgeprijst. Ik had een leuk rokje van € 75,- gezien, maar vond hem toch beetje duur. Nu is het leuke prijs! Verder heb ik geen leuke rokken gezien.

Jij komt toch vaak in Utrecht? Op de gracht hebben ze nog veel kleine maatjes, op HC bijna niet meer.

Niet van alles hoor! Basics (veel zwart wit dingen enz) ging 10% af.
Desalwelteplus: een heeeeeeel gaaf grijs vest, een petrol shirtje en een zwarte driekwart broek.
Marnix' reactie: je koopt toch geen korte broek in de winter?!?
pobody's nerfect

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 27 nov 2009 16:49

Vreemd, toen ik er was zeiden ze nog een keer dat er echt op alles 40% korting zat!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 nov 2009 18:42

Ik ben toch dinsdag even gaan kijken bij Didi, maar zag er niets leuks hangen. Misschien maar goed ook, want twee weken geleden had ik er nog flink wat geld uitgegeven... dus 't is eigenlijk wel mooi geweest voor dit jaar.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 27 nov 2009 19:12

Ik ben gisteravond ff de stad in geweest.. Kwam bij the sting een supergaaf bruin gebreid jurkje tegen.. Voor de helft van de prijs.. Nu nog maar €35,- ben er echt super blij mee :D Echt heel lang naar op zoek gweeest!
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 nov 2009 21:27

Jurkjes zijn leuk. vanavond ben ik ook op pad geweest en geslaagd met dit jurkje
Afbeelding
en dan deze in het paars er over heen Afbeelding
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 27 nov 2009 22:07

Erg leuk Gerdien B :)!

Wie weet waar ze ergens gewone koltruien te koop hebben? Kan alleen maar lange vinden,
en zoek juist 1 op normale lengte omdat het een plooirokje is... maar nergens kan ik dr 1 vinden :(.
Wat de toekomst brengen moge........

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 nov 2009 22:21

ook niet bij een hema of VenD?
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 27 nov 2009 22:56

de Sting of de H&M heeft ze ook. in heel veel kleuren.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 28 nov 2009 11:52

Bij de Hema en H&M kwam ik alleen maar lange tegen. Volgende week maar eens even verder zoeken...
Altijd als ik een bepaald iets zoek is het er gewoon niet :-k. Ik ben gewoon veel te lastig...
em_ma schreef:
*Annette* schreef:Nu nog op zoek naar een winterjas. Zag een hele leuke bij de scapino maar die was niet in mijn maat,
bij de H&M nog aan het passen geweest. Maar dat was een beetje van dat zachte spul, ben alleen bang
dat wanneer het nat word (regen, sneeuw) het raar word, de jas kon namelijk ook niet gewassen worden.
Heeft iemand daar enig idee van? Weet ook niet precies meer van welk materiaal de jas gemaakt was...
het is iig van dat zachte spul en trek pluisjes, haren ed. lekker aan :roll:.
Was het niet een soort wol? Die breng ik altijd naar de stomerij, die zou ik niet zelf wassen want dan wordt
het zo n dunne plank. Misschien kan zo n jas wel op de wolwas gewassen worden? Daar heb ik geen ervaring
mee. Overigens kan een wollen jas wel tegen af en toe een regenbui hoor, beter van niet, maar soms heb je
geen paraplu of regenpak bij je. Je kunt zo n jas ook inspuiten met anti-vuil en water spray.

Inderdaad was het zo'n soort wolle jas. Het word nu toch echt tijd om een winterjas aan te schaffen ;).
Zag laatst nog wel een hele leuke jas, alleen was het een beetje licht paarse kleur, enja dat stond mij een
beetje tegen. Heel donker paars zou ik nog wel leuk vinden, maar het liefst wil ik gewoon een bruine of
zwarte jas. Combineert even wat beter bij je kleding.

Ik vind zo'n wolachtige jas wel erg leuk, als ik in een winkel kom waar ze jassen hebben stap ik er automatisch
toch op af, ga het er dan denk ik maar gewoon op wagen. Meestal gaat me jas alleen de wasmachine in aan
het einde van het seizoen.

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 28 nov 2009 22:41

Wie heeft er ervaring met deze pyjama's van de hema?
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/nachtkleding/pyjama-(23418099).aspx

Ik heb geregeld dat me pyjama krimpt, en nogal een raar model krijgt, terwijl die
wel gewoon op 30-40 graden gewassen worden. Zag deze bij de hema, hoop dat
deze wel netjes in vorm blijft ;).

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 nov 2009 12:17

Ik vind pyjama's van V en D fijn.
Ik koop tegenwoordig in de winter alleen satijnen pyjama's, heerlijk warm, lekker zacht.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 nov 2009 20:54

iemand ervaring met internetshops voor kleding? Met wehkamp heb ik al ervaring maar bijv. dress-for-less.nl (komt uit Duitsland).. ik heb leuke dingen gezien maar hoe weet ik of het veilig is?

@Annette: ik heb een pyjama gehad van Hema, die heb ik 3 jaar gehad en krimpte niet. Ik deed m weg omdat ie te klein was :(
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 29 nov 2009 21:55

kwebbel schreef:iemand ervaring met internetshops voor kleding? Met wehkamp heb ik al ervaring maar bijv. dress-for-less.nl (komt uit Duitsland).. ik heb leuke dingen gezien maar hoe weet ik of het veilig is?

@Annette: ik heb een pyjama gehad van Hema, die heb ik 3 jaar gehad en krimpte niet. Ik deed m weg omdat ie te klein was :(

oke , de pyama krimpte niet , dus blijf het zelfde. dan kan ik niet ander concluderen dat jij gegroeid bent :)

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 nov 2009 21:49

Ik koop mijn pyjama's en huispakken bij voorkeur bij Hunkemöller. Omdat ze daar zulke leuke hebben... Je kunt je eigen mix maken en bijvoorbeeld een extra vestje bij de broek kopen voor als het kouder is. Pas heb ik nog een knalroze broek gekocht, met een zilveren streepje erin, erop een wit shirt met de tekst 'I am number one' in een hartje, en een blauwe trui met kleine roze, witte en zwarte hartjes erop.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Nanoe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Nanoe » 30 nov 2009 21:56

Ik haal een trainingbroek bij de scapino vandaan een T-shirt gekregen en anders haal die ook bij de scapino vandaan en ik heb een pyjama ;)
Vind ik veel lekkerder en warmer dan "gewone" pyjama!

Terug naar “Archief”