Bij de Hema en H&M kwam ik alleen maar lange tegen. Volgende week maar eens even verder zoeken...
Altijd als ik een bepaald iets zoek is het er gewoon niet

. Ik ben gewoon veel te lastig...
em_ma schreef:*Annette* schreef:Nu nog op zoek naar een winterjas. Zag een hele leuke bij de scapino maar die was niet in mijn maat,
bij de H&M nog aan het passen geweest. Maar dat was een beetje van dat zachte spul, ben alleen bang
dat wanneer het nat word (regen, sneeuw) het raar word, de jas kon namelijk ook niet gewassen worden.
Heeft iemand daar enig idee van? Weet ook niet precies meer van welk materiaal de jas gemaakt was...
het is iig van dat zachte spul en trek pluisjes, haren ed. lekker aan

.
Was het niet een soort wol? Die breng ik altijd naar de stomerij, die zou ik niet zelf wassen want dan wordt
het zo n dunne plank. Misschien kan zo n jas wel op de wolwas gewassen worden? Daar heb ik geen ervaring
mee. Overigens kan een wollen jas wel tegen af en toe een regenbui hoor, beter van niet, maar soms heb je
geen paraplu of regenpak bij je. Je kunt zo n jas ook inspuiten met anti-vuil en water spray.
Inderdaad was het zo'n soort wolle jas. Het word nu toch echt tijd om een winterjas aan te schaffen

.
Zag laatst nog wel een hele leuke jas, alleen was het een beetje licht paarse kleur, enja dat stond mij een
beetje tegen. Heel donker paars zou ik nog wel leuk vinden, maar het liefst wil ik gewoon een bruine of
zwarte jas. Combineert even wat beter bij je kleding.
Ik vind zo'n wolachtige jas wel erg leuk, als ik in een winkel kom waar ze jassen hebben stap ik er automatisch
toch op af, ga het er dan denk ik maar gewoon op wagen. Meestal gaat me jas alleen de wasmachine in aan
het einde van het seizoen.
Wat de toekomst brengen moge........