We gaan vanavond ook al zonder makelaar naar het huis, om allerlei dingen op te meten enzo. Maar dan zijn de huidige bewoners er nog natuurlijk

Over 2 weken kunnen we het ervaren hoe het is om je eigen huis binnen te stappen. Spannend!

Moderator: Moderafo's
LeChat schreef:Jo'tje schreef:@LeChat: we richten ons nu vooral op Hilversum. Ja, ik weet het, heel veel duurder kan het niet. Maarja, mochten we er ooit weer weg willen, dan valt het qua huizenprijzen alleen maar mee
Klinkt inderdaad prijzigSucces met zoeken in elk geval!
Dat is wel zo, maar aan de andere kant: als je voor jezelf nou bijvoorbeeld een luxe badkamer plaatst, omdat je het heerlijk vindt om (ik noem maar wat) een stoomcabine te hebben, terwijl je weet dat de waarde van je huis niet zoveel stijgt als de investering die je daarmee doet, maar je hebt er wel veel plezier van... Als je het geld hebt, zou ik die investering in zo'n geval toch doen, denk ik. Zeker als je van plan bent nog een behoorlijk tijdje in die woning te blijven wonen.MissF schreef:Nee, en het is wel leuk als je weet dat je het geld dat je in een verbouwing steekt er ook weer minimaal uitkrijgt als je het eventueel weer verkoopt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten