Moderator: Moderafo's
Persoonlijk ben ik er dus meer van overtuigd van vertrouwen in God, dan vertrouwen op een inenting (met wellicht alle mogelijke risico's van dien).
ajl schreef:Ik heb vanmorgen mijn vaccinatie gehaald tegen de mex. griep. Aan het einde van de week kan ik bellen of er vaccins over zijn. Hugo kan dan ook via de huisarts gevaccineerd worden.
AikonGirl schreef:Persoonlijk ben ik er dus meer van overtuigd van vertrouwen in God, dan vertrouwen op een inenting (met wellicht alle mogelijke risico's van dien).
Waarom krijgt je dochter dan wel de "normale" inentingen?
AikonGirl schreef:ajl schreef:Ik heb vanmorgen mijn vaccinatie gehaald tegen de mex. griep. Aan het einde van de week kan ik bellen of er vaccins over zijn. Hugo kan dan ook via de huisarts gevaccineerd worden.
In dit filmpje (van Netwerk) hebben ze het over de mogelijke ernstige bijwerkingen van het vaccin.
Vanaf 7m45s gaat het over zwangere vrouwen...
LeChat schreef:Is die naald bij de Mex. griepprik nou dikker dan van de 'gewone' griepprik? Dat hoorde ik...
ajl schreef:LeChat schreef:Is die naald bij de Mex. griepprik nou dikker dan van de 'gewone' griepprik? Dat hoorde ik...
Dat had ik ook gehoord, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de hele prik bijna niet gevoeld heb.
javisje schreef: Zo van: ze heeft die prik gehad, dus zal ze wel niet ziek worden.
ajl schreef:Het filmpje van netwerk is op geen enkel wetenschappelijk onderzoek gebaseert, ik heb daar vorige week ook tenenkrommend naar zitten kijken bij hun relaas over het mogelijke overlijden van een 4-jarige na een vaccinatie. Zij deden tijdens het programma voorkomen alsof het kind overleden was door de vaccinatie, terwijl dit absoluut niet aangetoond kon worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten