tante-tortel schreef:Zijn er hier ook mensen die de nieuwe Mario en Luigi hebben?
Ik kom namelijk maar niet verder...............
Welke bedoel je specifiek en voor welk systeem?
Moderator: Moderafo's
tante-tortel schreef:Bowser,s inside story boor de DS. En ik zal eens kijken op youtube.
mohamed schreef:New Super Mario Bros. voor de Wii gelekt.
Het gerucht gaat dat New Super Mario Bros. Wii in Australië is gelekt en dat piraten het spel ondertussen al verspreiden. Naar het schijnt kun je het spel 3 tot 7 minuten spelen waarna je een disc read error krijgt, hetgeen ondertussen al een oplossing voor schijnt te wezen.
Ik zal dit bericht z.s.m. bevestigen of ontkrachten!
Mortlach schreef:mohamed schreef:New Super Mario Bros. voor de Wii gelekt.
Het gerucht gaat dat New Super Mario Bros. Wii in Australië is gelekt en dat piraten het spel ondertussen al verspreiden. Naar het schijnt kun je het spel 3 tot 7 minuten spelen waarna je een disc read error krijgt, hetgeen ondertussen al een oplossing voor schijnt te wezen.
Ik zal dit bericht z.s.m. bevestigen of ontkrachten!
Ben benieuwd, want de beveiliging rond dit soort mega triple-A projecten is echt gigantisch.
mohamed schreef:Ik kan bij deze bevestigen dat New Super Mario Bros. Wii inderdaad gelekt is en dat er op dit moment een werkende versie verspreid wordt.
tante-tortel schreef:Ik hoop toch dat er hier geen mensen illegale versies van spellen spelen?
Mortlach schreef:mohamed schreef:Ik kan bij deze bevestigen dat New Super Mario Bros. Wii inderdaad gelekt is en dat er op dit moment een werkende versie verspreid wordt.
Oei, dat is niet zo mooi. De advocaten van Nintendo zullen geen spaan heel laten van de lui die het gelekt hebben, als ze erachter komen wie het zijn.
Ik las laatst wel een soortgelijk berichtje over Batman Arkham Asylum. Daar hadden de programmeurs ervoor gezorgd dat is alle ontwikkel-versies een cruciale functie was uitgeschakeld (het zweven), zodat je na een paar minuten in het spel niet verder kon. Best slim eigenlijk, maar jammer dat het nodig is.
tante-tortel schreef:Ik hoop toch dat er hier geen mensen illegale versies van spellen spelen?
mohamed schreef:In mijn optiek is Nintendo groot geworden door de core gamers welke zij de laatste jaren veel te lang hebben laten wachten en veel te vaak hebben teleurgesteld met waardeloze titels voor de Wii. Dus alhoewel ik geen voorstander ben van piraterij vind ik het voor Nintendo hun verdiende loon wel een beetje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten