games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 09 nov 2009 19:15

tante-tortel schreef:Zijn er hier ook mensen die de nieuwe Mario en Luigi hebben?
Ik kom namelijk maar niet verder............... :oops:

Welke bedoel je specifiek en voor welk systeem?

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 09 nov 2009 19:24

Bowser,s inside story boor de DS. En ik zal eens kijken op youtube.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 09 nov 2009 19:28

tante-tortel schreef:Bowser,s inside story boor de DS. En ik zal eens kijken op youtube.

Ik dacht even je bedoelt:

Afbeelding

Bowser's inside story ken ik niet en kan ik je dus helaas niet mee helpen tante!

Kijk eens op www.gamespy.com of www.ign.com vaak zijn daar glasheldere walkthorughs te vinden.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 09 nov 2009 19:35

Die is toch voor de Wii en nog niet uit? Of komt eerdaags in de winkel?
Maar is zal eens kijken waar ik het kan vinden.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 09 nov 2009 19:39

New Super Mario Bros. voor de Wii gelekt.
Het gerucht gaat dat New Super Mario Bros. Wii in Australië is gelekt en dat piraten het spel ondertussen al verspreiden. Naar het schijnt kun je het spel 3 tot 7 minuten spelen waarna je een disc read error krijgt, hetgeen ondertussen al een oplossing voor schijnt te wezen.

Ik zal dit bericht z.s.m. bevestigen of ontkrachten! :mrgreen:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 09 nov 2009 19:40

tante-tortel schreef:Die is toch voor de Wii en nog niet uit? Of komt eerdaags in de winkel?
Maar is zal eens kijken waar ik het kan vinden.

Nee klopt, daarom was ik ook verbaasd, want je lijkt me niet het type dat tot aan d'r nek in de piraterij zit! ;)

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 09 nov 2009 23:12

mohamed schreef:New Super Mario Bros. voor de Wii gelekt.
Het gerucht gaat dat New Super Mario Bros. Wii in Australië is gelekt en dat piraten het spel ondertussen al verspreiden. Naar het schijnt kun je het spel 3 tot 7 minuten spelen waarna je een disc read error krijgt, hetgeen ondertussen al een oplossing voor schijnt te wezen.

Ben benieuwd, want de beveiliging rond dit soort mega triple-A projecten is echt gigantisch.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 nov 2009 09:19

Mortlach schreef:
mohamed schreef:New Super Mario Bros. voor de Wii gelekt.

Ben benieuwd, want de beveiliging rond dit soort mega triple-A projecten is echt gigantisch.

Ik kan bij deze bevestigen dat New Super Mario Bros. Wii inderdaad gelekt is en dat er op dit moment een werkende versie verspreid wordt.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 10 nov 2009 10:01

mohamed schreef:Ik kan bij deze bevestigen dat New Super Mario Bros. Wii inderdaad gelekt is en dat er op dit moment een werkende versie verspreid wordt.

Oei, dat is niet zo mooi. De advocaten van Nintendo zullen geen spaan heel laten van de lui die het gelekt hebben, als ze erachter komen wie het zijn.

Ik las laatst wel een soortgelijk berichtje over Batman Arkham Asylum. Daar hadden de programmeurs ervoor gezorgd dat is alle ontwikkel-versies een cruciale functie was uitgeschakeld (het zweven), zodat je na een paar minuten in het spel niet verder kon. Best slim eigenlijk, maar jammer dat het nodig is.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 10 nov 2009 10:19

Ik hoop toch dat er hier geen mensen illegale versies van spellen spelen?

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 10 nov 2009 10:19

Zucht.....

CDA kijkt naar verbod op Modern Warfare 2 om geweld

CDA-Kamerlid Joop Atsma overweegt de minister te vragen om de game Modern Warfare 2 te verbieden. Aanleiding is de omstreden 'vliegveld-scène', waarin de speler deel uitmaakt van een groep terroristen die burgers onder vuur neemt.

...
Rest na de link naar Tweakers.net

Ik heb het spel natuurlijk nog niet gespeeld, maar het hele idee komt toch al vreselijk betuttelend over. Daarbij is het idee dat ik na het spelen van een schietspel zelf met een Uzi de straat op ga natuurlijk overduidelijk absurd. Daarnaast lees ik in de link dat de speler er zelf voor kan kiezen bepaalde geweldadigheden over te slaan. Wat moet een ontwikkelaar nog meer doen dan. Er staat als het goed is ook al een 18+ leeftijdssticker op het doosje.

CDA: blijf met je vingers van mijn games!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 10 nov 2009 10:38

tante-tortel schreef:Ik hoop toch dat er hier geen mensen illegale versies van spellen spelen?

De meeste games die ik speel zijn gewoon origineel. Ik ben niet zo van het modden van mijn consoles, maar belangrijker nog is dat games over het algemeen hele mooie producties zijn, waar een hoop mensen heel hard aan gewerkt hebben (soms inclusief ikzelf), waar ik best wat geld voor over heb. Dat betekent wel dat ik keuzes moet maken, je kunt niet alles kopen/spelen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 nov 2009 10:51

Mortlach schreef:
mohamed schreef:Ik kan bij deze bevestigen dat New Super Mario Bros. Wii inderdaad gelekt is en dat er op dit moment een werkende versie verspreid wordt.

Oei, dat is niet zo mooi. De advocaten van Nintendo zullen geen spaan heel laten van de lui die het gelekt hebben, als ze erachter komen wie het zijn.

In mijn optiek is Nintendo groot geworden door de core gamers welke zij de laatste jaren veel te lang hebben laten wachten en veel te vaak hebben teleurgesteld met waardeloze titels voor de Wii. Dus alhoewel ik geen voorstander ben van piraterij vind ik het voor Nintendo hun verdiende loon wel een beetje.
Ik las laatst wel een soortgelijk berichtje over Batman Arkham Asylum. Daar hadden de programmeurs ervoor gezorgd dat is alle ontwikkel-versies een cruciale functie was uitgeschakeld (het zweven), zodat je na een paar minuten in het spel niet verder kon. Best slim eigenlijk, maar jammer dat het nodig is.

Het is de tijd en je doet er niks aan. Sinds de komst van internet hebben de meeste muzikanten naast hun optredens ook geen bron van inkomsten meer en toch eist de consument goede muziek.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 10 nov 2009 10:56

tante-tortel schreef:Ik hoop toch dat er hier geen mensen illegale versies van spellen spelen?

Reken er maar op tante dat het gebeurt en ik geef ze groot gelijk, want er komt zoveel rotzooi uit op de Wii waar je grof voor betaalt dat vele mensen die Nintendo jarenlang financieel hebben gesteund zich genaaid voelen. Op de Wii is een lading aan rommel uitgebracht wat het downloaden niet eens waard is!

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 10 nov 2009 10:58

mohamed schreef:In mijn optiek is Nintendo groot geworden door de core gamers welke zij de laatste jaren veel te lang hebben laten wachten en veel te vaak hebben teleurgesteld met waardeloze titels voor de Wii. Dus alhoewel ik geen voorstander ben van piraterij vind ik het voor Nintendo hun verdiende loon wel een beetje.

Nintendo bedient nu een andere markt. De core-gamers zitten allang bij Microsoft of Sony (of op de PC natuurlijk). Ik verwacht al lang niks meer van Nintendo, en dan wordt je zo nu en dan verrast met een aardige game. Piraterij is nooit verdiend.

Terug naar “Archief”