Moderators: johannes1, Moderafo's
TheKeimpe schreef:Meissie, betaal gewoon. Jij rijdt toch te hard? Niet mauwen, maar lekker betalen en verder je weer gewoon netjes gedragen.
Als de boete nu onterecht was, omdat jij helemaal niets fout gedaan hebt, zou ik wel bezwaar aantekenen.
---
Welke motor zit er in de Zafira?TheKeimpe schreef:De motor van onze Zaf wordt amper meer warm. Gisteren reed ik ruim 30 km, verwarming halverweg, airco aan, ventilatorstand 2 van 4, want het was heel erg vochtig. De laatste 3 km stond ik in de file, toen werd de motor pas echt warm, tot die tijd kwam de temperatuur niet boven de 85 graden uit.
Misschien kwam het door mijn zeer rustige rijstijl (90 a 100 in zijn 5), maar ik vraag me af of dit normaal is voor een benzineauto.
meissie88 schreef:TheKeimpe schreef:Meissie, betaal gewoon. Jij rijdt toch te hard? Niet mauwen, maar lekker betalen en verder je weer gewoon netjes gedragen.
Als de boete nu onterecht was, omdat jij helemaal niets fout gedaan hebt, zou ik wel bezwaar aantekenen.
---
Waarschijnlijk was dat op het punt dat ik net iemand ingehaald had...Wat wil je dan, vol in de ankers zodra je 'm voorbij bent?
TheKeimpe schreef:Inderdaad ja. Ook bij inhalen moet je niet te hard gaan rijden, want als dat nodig is kun je ook wel even achter je voorganger blijven rijden.
..
TheKeimpe schreef:Daarom, als jij 8 km/uur te hard moet rijden om in te kunnen halen, dan reed je voorganger ook al rond de maximumsnelheid, of je had te weinig ruimte voor een nette manouvre, conclusie: je had er achter moeten blijven.
meissie88 schreef:TheKeimpe schreef:Daarom, als jij 8 km/uur te hard moet rijden om in te kunnen halen, dan reed je voorganger ook al rond de maximumsnelheid, of je had te weinig ruimte voor een nette manouvre, conclusie: je had er achter moeten blijven.
Nee .. helemaal fout; m'n voorbijganger reed +/- 90 op een auto-weg, dus je mag 100... en als je dan iemand in gaat halen met een gangetje van 100, duurt het zo lang voor je er voorbij bent, dus geef je éven gas extra en laat je daarna je auto iets uitrollen, voor zover dat nodig is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten