Heidebloem schreef:Heeft er ook iemand ervaring met een daglichtlamp? Dus niet om te wekken, maar voor overdag?
Inmiddels wel?
Ik heb er sinds vandaaag een en ben benieuwd naar andere ervaringen.....
Moderator: Moderafo's
Heidebloem schreef:Heeft er ook iemand ervaring met een daglichtlamp? Dus niet om te wekken, maar voor overdag?
Ik ben er nu een maand mee bezig en moet zeggen: het werkt fantastisch! Ik vind het alleen wel een hele (tijds)investering om 's ochtends vroeg een halfuur ervoor te gaan zitten. Ik lig 's morgens liever in mijn bed! Maar dat is het zeker waard, ik ben een stuk energieker dan gewoonlijk rond deze tijd van het jaar.essieee schreef:Heidebloem schreef:Heeft er ook iemand ervaring met een daglichtlamp? Dus niet om te wekken, maar voor overdag?
Inmiddels wel?
Ik heb er sinds vandaaag een en ben benieuwd naar andere ervaringen.....
Daatje123 schreef:Ik heb er vorige week een gekocht. Hij is fantastisch!
De prijs licht rond de €60
Daatje123 schreef:Wat ik er het voordeel van vind is het rustig wakker worden. Eerder sliep ik nog heel diep en werd ik kreunend en steunend wakker, baalde dat het donker en koud was en had vreselijk moeite om echt wakker te worden en uit bed te stappen. Nu word ik rustiger wakker, merk dat mijn hoofd al wakker is en voelt het alsof je uit een lichter slaap komt. Vind het een stuk rustiger! En uit bed komen is nog lastig, maar het wakker worden niet. Voel me ook minder depri dat het nu zo donker is buiten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten