Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Nou, er is een verschil tussen een hekel hebben aan kleding kopen, en kleding kopen zonder het te passen en als het dan niet past, het niet terug willen brengenEr zijn genoeg mannen die het niet leuk vinden, maar de noodzaak er wel van inzien en het dan met frisse tegenzin toch maar af en toe doen
MissF schreef:@marnix, haha, nee, ik heb geen overwicht over hem, maar dat moet toch ook niet? Ik ben dolblij met mijn man met een eigen mening en eigen wil. Over mijn zoon heb ik nog overwicht genoeg, dat vind ik belangrijker
Daatje123 schreef:Opgelet: vanavond en morgenavond is het klantenavond bij DIDI. Elke klant die tussen 18.00 en 21.00 uur koopt krijgt 40% korting. Dit geldt ook voor de al afgeprijste artikelen...
Zojuist in mijn pauze even leuk rokje gepast. En ze wilde hem nog voor mij weghangen ook! Scheelt toch weer € 35,-. Jippie!
Dine schreef:Daatje123 schreef:Opgelet: vanavond en morgenavond is het klantenavond bij DIDI. Elke klant die tussen 18.00 en 21.00 uur koopt krijgt 40% korting. Dit geldt ook voor de al afgeprijste artikelen...
Zojuist in mijn pauze even leuk rokje gepast. En ze wilde hem nog voor mij weghangen ook! Scheelt toch weer € 35,-. Jippie!
Jep, ik ga zo ook even langs! Alleen heb ik mijn bon nog op de pc staan en geen printer:S nahjah, ik hoop maar dat ze het ook zonder bon accepteren!
Daatje123 schreef:Dine schreef:Daatje123 schreef:Opgelet: vanavond en morgenavond is het klantenavond bij DIDI. Elke klant die tussen 18.00 en 21.00 uur koopt krijgt 40% korting. Dit geldt ook voor de al afgeprijste artikelen...
Jep, ik ga zo ook even langs! Alleen heb ik mijn bon nog op de pc staan en geen printer:S nahjah, ik hoop maar dat ze het ook zonder bon accepteren!
Dat zal toch wel? Die van mij ligt ook nog thuis en ze gingen hem toch weghangen voor over een paar uurtjes.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 38 gasten