Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor Marnix » 28 okt 2009 13:51

Nou, er is een verschil tussen een hekel hebben aan kleding kopen, en kleding kopen zonder het te passen en als het dan niet past, het niet terug willen brengen ;) Er zijn genoeg mannen die het niet leuk vinden, maar de noodzaak er wel van inzien en het dan met frisse tegenzin toch maar af en toe doen ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 okt 2009 14:23

Marnix schreef:Nou, er is een verschil tussen een hekel hebben aan kleding kopen, en kleding kopen zonder het te passen en als het dan niet past, het niet terug willen brengen ;) Er zijn genoeg mannen die het niet leuk vinden, maar de noodzaak er wel van inzien en het dan met frisse tegenzin toch maar af en toe doen ;)

ok het kan dus nog erger ;) Hij staat wel een paar keer per jaar in een pashokje van de WE. Maar ik heb ook de indruk dat er voor mannen veel minder keus is dan voor vrouwen, dus dan is het ook lastiger om leuke kleding te vinden die je goed staat.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 28 okt 2009 14:24

Wij gingen even lekker het centrum inlopen in de pauze met wat collega's. Uiteindelijk kwamen we met 4 paar schoenen extra terug, haha! Ik ben in ieder geval een leuk paar laarzen rijker. Van 99 voor 59, de uitverkoop start alweer geloof ik...
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 okt 2009 17:08

@marnix, haha, nee, ik heb geen overwicht over hem, maar dat moet toch ook niet? Ik ben dolblij met mijn man met een eigen mening en eigen wil. Over mijn zoon heb ik nog overwicht genoeg, dat vind ik belangrijker ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 okt 2009 17:14

Ik liep net even bij Steps binnen, nou ik ben wel door drie verkoopsters aangesproken. Wat een irritante lui, ik wil gewoon rondkijken. Als ik tegen je wil praten dan doe ik dat wel uit mezelf. Eentje heb ik wel wat mee gepraat, maar die begreep niet eens dat felle kleuren en zwart mij niet staan. En toen kreeg ik ook nog een folder over jurkjes die binnenkomen... zie ik eruit alsof ik in jurkjes ga lopen? Anyway ik denk nog wel een keer goed na of ik daar de volgende keer weer binnenloop.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 okt 2009 11:59

MissF schreef:@marnix, haha, nee, ik heb geen overwicht over hem, maar dat moet toch ook niet? Ik ben dolblij met mijn man met een eigen mening en eigen wil. Over mijn zoon heb ik nog overwicht genoeg, dat vind ik belangrijker ;)

Haha, snap ik, maar ook dan zijn er misschien wel verbeterpunten, en misschien kan je hem op dat punt nog een beetje sturen? Ik moet even denken aan de uitspraak: God houdt van je zoals je bent, maar Hij houdt teveel van je om je zo te laten. Misschien geldt dat in een relatie ook wel, als mensen rare dingen hebben kan liefde juist een drijfveer zijn om ze op dat punt wat te corrigeren :)

Het is gewoon vervelend, jammer van het geld... hoeveel moeite is het nou om even een broek aan te trekken om te kijken of hij past en leuk staat? Nu neemt hij die moeite en tijd niet, en jij moet vervolgens die tijd en moeite die hij zich bespaard heeft, gaan besteden om te voorkomen dat geld wordt weggegooid. :) Het is toch goed als je in een relatie elkaar op dat punt want corrigeert? Daar word je beiden alleen maar beter van. Als hij van je houdt en je geeft aan dat hij je daarmee een plezier doet, hoeveel moeite is dat dan voor hem? :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 okt 2009 12:50

Ik ben het met je eens dat het goed is dat je elkaar corrigeert, maar om dit soort mini dingetjes ga ik echt niet zeuren, dan blijft een relatie echt niet leuk. Af en toe gaan we gewoon samen broeken kopen, en dan past hij tegenwoordig wel even snel. En ik leg me er dan maar bij neer dat hij 1 winkel ingaat en daar meteen 2 broeken koopt, i.p.v. lekker te winkelen en allerlei winkels in te lopen.
Mijn man heeft zich in belangrijke zaken al zo aangepast aan mij, dat vind ik zo superknap, dat ik hem echt niet lastig ga vallen met dit soort nutteloze zaken eigenlijk
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 okt 2009 15:09

Nee, dat snap ik... nou ja, als hij af en toe al meegaat en past, is dat al een hele vooruitgang he ;)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 nov 2009 14:20

Opgelet: vanavond en morgenavond is het klantenavond bij DIDI. Elke klant die tussen 18.00 en 21.00 uur koopt krijgt 40% korting. Dit geldt ook voor de al afgeprijste artikelen...

Zojuist in mijn pauze even leuk rokje gepast. En ze wilde hem nog voor mij weghangen ook! Scheelt toch weer € 35,-. Jippie :D !

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 23 nov 2009 15:06

Daatje123 schreef:Opgelet: vanavond en morgenavond is het klantenavond bij DIDI. Elke klant die tussen 18.00 en 21.00 uur koopt krijgt 40% korting. Dit geldt ook voor de al afgeprijste artikelen...

Zojuist in mijn pauze even leuk rokje gepast. En ze wilde hem nog voor mij weghangen ook! Scheelt toch weer € 35,-. Jippie :D !

Jep, ik ga zo ook even langs! Alleen heb ik mijn bon nog op de pc staan en geen printer:S nahjah, ik hoop maar dat ze het ook zonder bon accepteren!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 nov 2009 15:07

Dine schreef:
Daatje123 schreef:Opgelet: vanavond en morgenavond is het klantenavond bij DIDI. Elke klant die tussen 18.00 en 21.00 uur koopt krijgt 40% korting. Dit geldt ook voor de al afgeprijste artikelen...

Jep, ik ga zo ook even langs! Alleen heb ik mijn bon nog op de pc staan en geen printer:S nahjah, ik hoop maar dat ze het ook zonder bon accepteren!

Dat zal toch wel? Die van mij ligt ook nog thuis en ze gingen hem toch weghangen voor over een paar uurtjes.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 23 nov 2009 15:09

Daatje123 schreef:
Dine schreef:

Dat zal toch wel? Die van mij ligt ook nog thuis en ze gingen hem toch weghangen voor over een paar uurtjes.

Dan ga ik het gewoon proberen!
Had een leuke rok gezien die al afgeprijst was nar 50euro.. die wordt dan gewoon 30euro? Zou gaaf zijn :mrgreen:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 23 nov 2009 15:36

Yep! Van alles gaat 40% af, ook al is het afgeprijst. Ik had een leuk rokje van € 75,- gezien, maar vond hem toch beetje duur. Nu is het leuke prijs! Verder heb ik geen leuke rokken gezien.

Jij komt toch vaak in Utrecht? Op de gracht hebben ze nog veel kleine maatjes, op HC bijna niet meer.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 23 nov 2009 17:43

Oke!
Ben net geslaagd:D nlegging, shirtje en een opengewerkt jurkje in de kleuren paars, blauw, beige..

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 nov 2009 16:26

Joanne is ook geslaagd bij de Didi ;)

Terug naar “Archief”