Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor MissF » 27 okt 2009 11:28

@ajl, eigenlijk heb ik nooit dat hij iets uitkiest dat ik echt lelijk vind. Zo moeilijk ben ik ook weer niet ;) Maar ik vind het wel belangrijk dat hij zelf kleding koopt, hij is geen watje ofzo, die zijn eigen kleding niet kan kopen. maar ik loop naast hem, en vind het leuk als hij er leuk uitziet. Maar uiteindelijk vind ik hem in zijn onmogelijk lelijke spijkerbroek met rare strepen erop en feloranje shirtje die hij aandoet als hij gaat klussen ook nog erg knap, dus ten allerdiepste maakt het niet zo heel veel uit ;)
En ach, ik heb nu een zoon die ik zelf aan moet kleden, dus dan koop ik daar lekker de truien voor die mijn echt niet wil (met capuchon).
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 27 okt 2009 11:32

mijn man is ook geen watje hoor, omdat hij zijn eigen kleding niet koopt. hij heeft alleen een gruwelijke hekel aan alles wat op een winkel lijkt.. (af en toe naar de supermarkt wil hij gelukkig nog wel). hij gaat liever klussen in z'n vrije tijd dan winkelen
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 okt 2009 11:40

Er zijn toch weinig mensen die echt voor hun lol dagen gaan winkelen...ik tenminste niet. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan de uitverkoop, moet je enorm in al die rekken gaan zoeken. Meestal laat ik mij daar ook niet zien. Nieuwe kleding kopen/hebben vind ik daarentegen wel leuk. Als hij nieuwe kleding nodig heeft, koopt hij het zelf maar. Ik neem het niet mee.

Mijn man heeft een foeilelijke Hawaï blouse, die hij bij de eerste zonnestralen en eerste bbq weer tevoorschijn haalt. Hij begint al te grinniken als hij die blouse aantrekt en ik vind het zoooo lelijk. Toch komt die blouse elk jaar opnieuw weer de kast uit.
Laatst gewijzigd door ajl op 27 okt 2009 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 27 okt 2009 12:29

Ik deel de verbazing van ajl over het kleding kopen voor je man.
Hij koopt ook geen kleding voor mij, dat zouden we beide vreselijk vinden,
andersom geldt dat net zo goed.
Mijn man heeft wel zo zijn eigen smaak, maar als ik iets echt lelijk vindt en we
winkelen samen koopt hij het meestal niet.
Als hij het wel echt geweldig vindt heb ik gewoon pech en koopt hij het echt wel.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 27 okt 2009 12:48

tsja, ik vind er ook niet veel aan. maar als ik moet wachten tot hij zelf gaat.....
het interesseert hem gewoon helemaal niks.
voor schoenen moet hij zelf wel mee, maar dat stelt hij zolang mogelijk uit. en dan het liefst meerdere paren tegelijk zodat hij weer een paar jaar vooruit kan..
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 okt 2009 14:27

Jo'tje schreef:Die kerel van mij vindt spijkerbroeken stom!
We vinden wel regelmatig wat leuks bij de Forecast o.i.d. Wel wat duurder, maar die broeken blijven dan ook lang mooi, zelfs als ze regelmatig in de droger gaan. Bovendien ligt er altijd nog van alles in de uitverkoop!
Verder gaan we nogal eens naar de WE, Esprit etc. Ook H&M, maar dat wordt wel wat minder tegenwoordig.
In de zomer draagt 'ie veel blousjes. Wel beetje stoer hoor, niet supernetjes. In de winter lekkere truien, of vesten met capuchon etc. Ik vind het voor mannen vaak veel moeilijker! Al die truien met van die vreselijke teksten, getallen enz. Ik vind het maar niks. Voor vrouwen is veel meer variatie en verschil, of kijk ik verkeerd?

Spijkerbroeken zijn stom! :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 okt 2009 14:31

Marnix schreef:
Jo'tje schreef:Die kerel van mij vindt spijkerbroeken stom!
We vinden wel regelmatig wat leuks bij de Forecast o.i.d. Wel wat duurder, maar die broeken blijven dan ook lang mooi, zelfs als ze regelmatig in de droger gaan. Bovendien ligt er altijd nog van alles in de uitverkoop!
Verder gaan we nogal eens naar de WE, Esprit etc. Ook H&M, maar dat wordt wel wat minder tegenwoordig.
In de zomer draagt 'ie veel blousjes. Wel beetje stoer hoor, niet supernetjes. In de winter lekkere truien, of vesten met capuchon etc. Ik vind het voor mannen vaak veel moeilijker! Al die truien met van die vreselijke teksten, getallen enz. Ik vind het maar niks. Voor vrouwen is veel meer variatie en verschil, of kijk ik verkeerd?

Spijkerbroeken zijn stom! :)

Ga jij eens werken.... [-X

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 27 okt 2009 15:05

Wij vinden samen shoppen wel gezellig :) Maar Marnix moet wel shoppen met een doel. Ik vind het ook gewoon leuk om eens wat rond te neuzen en te zien wat er overal hangt. En we kopen ook wel dingen los van elkaar hoor, heus niet alleen maar samen. Net hoe het uitkomt!
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 okt 2009 16:22

Ik vins samen winkelen echt niks. Hij is zo moeilijk. Met schoenen is het een ramp, daar is hij zo kieskeurig in. En broeken vind ik dat hij er gewoon een stel moet passen en de leuksten moet nemen, hij past het liefst helemaal niks en plukt 2 broeken uit de rekken die hij echt mooi vindt en neemt ze mee (met als gevolg dat ze dus niet goed passen en ik op pad mag om de goede maat te halen, omdat hij overdag altijd werkt). Het is wel goedkoop, een man die niet veel kleren wil hebben, scheelt weer voor mij ;)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 okt 2009 16:49

Jo'tje schreef:Wij vinden samen shoppen wel gezellig :) Maar Marnix moet wel shoppen met een doel. Ik vind het ook gewoon leuk om eens wat rond te neuzen en te zien wat er overal hangt. En we kopen ook wel dingen los van elkaar hoor, heus niet alleen maar samen. Net hoe het uitkomt!

Nou, even rondkijken vind ik ook wel leuk hoor, maar niet te lang. :)

MissF schreef:Ik vins samen winkelen echt niks. Hij is zo moeilijk. Met schoenen is het een ramp, daar is hij zo kieskeurig in. En broeken vind ik dat hij er gewoon een stel moet passen en de leuksten moet nemen, hij past het liefst helemaal niks en plukt 2 broeken uit de rekken die hij echt mooi vindt en neemt ze mee (met als gevolg dat ze dus niet goed passen en ik op pad mag om de goede maat te halen, omdat hij overdag altijd werkt). Het is wel goedkoop, een man die niet veel kleren wil hebben, scheelt weer voor mij ;)

haha, dat deed ik ook wel eens, kopen zonder te passen, maar tegenwoordig niet meer. En tja... je moet hem gewoon zelf terug laten gaan, als hij niet wil passen moet hij ook de consequenties dragen ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 okt 2009 16:55

Jaja, dat klinkt leuk. Dat gaat niet zo simpel. Hij brengt het gewoon niet terug, het belandt in zijn kast, en komt er nooit meer uit. En ik ben dan weer te zuunig om dat zo te laten :D En ik heb ook gewoon meer tijd natuurlijk om het even te ruilen.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 okt 2009 17:19

Ik koop echt geen kleding voor mijn man als hij er zelf niet bij is, wel gaan we eigenlijk altijd samen als hij iets nodig heeft - dat vind 'ie gewoon een stuk gezelliger. :) Hij zoekt zelf i.b. de spullen uit, alleen stuur ik zo af en toe wel een beetje bij 8), dat gaat eigenlijk automatisch zo...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 okt 2009 11:07

MissF schreef:Jaja, dat klinkt leuk. Dat gaat niet zo simpel. Hij brengt het gewoon niet terug, het belandt in zijn kast, en komt er nooit meer uit. En ik ben dan weer te zuunig om dat zo te laten :D En ik heb ook gewoon meer tijd natuurlijk om het even te ruilen.

Dan heb je duidelijk niet genoeg overwicht ;)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 28 okt 2009 11:38

Haha. Als ik dit allemaal lees wordt ik steeds blijer met m'n eigen man. Sommige mannen klinken echt stom :D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 okt 2009 13:30

Hoe gaat het bij jullie dan Acire? (toch weer op Refoweb trouwens? ;))

Borkdude heeft een hekel aan kleding kopen, *edit* ik zal hier maar niet verder over uitweiden.

Terug naar “Archief”