En ach, ik heb nu een zoon die ik zelf aan moet kleden, dus dan koop ik daar lekker de truien voor die mijn echt niet wil (met capuchon).
Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Die kerel van mij vindt spijkerbroeken stom!
We vinden wel regelmatig wat leuks bij de Forecast o.i.d. Wel wat duurder, maar die broeken blijven dan ook lang mooi, zelfs als ze regelmatig in de droger gaan. Bovendien ligt er altijd nog van alles in de uitverkoop!
Verder gaan we nogal eens naar de WE, Esprit etc. Ook H&M, maar dat wordt wel wat minder tegenwoordig.
In de zomer draagt 'ie veel blousjes. Wel beetje stoer hoor, niet supernetjes. In de winter lekkere truien, of vesten met capuchon etc. Ik vind het voor mannen vaak veel moeilijker! Al die truien met van die vreselijke teksten, getallen enz. Ik vind het maar niks. Voor vrouwen is veel meer variatie en verschil, of kijk ik verkeerd?
Marnix schreef:Jo'tje schreef:Die kerel van mij vindt spijkerbroeken stom!
We vinden wel regelmatig wat leuks bij de Forecast o.i.d. Wel wat duurder, maar die broeken blijven dan ook lang mooi, zelfs als ze regelmatig in de droger gaan. Bovendien ligt er altijd nog van alles in de uitverkoop!
Verder gaan we nogal eens naar de WE, Esprit etc. Ook H&M, maar dat wordt wel wat minder tegenwoordig.
In de zomer draagt 'ie veel blousjes. Wel beetje stoer hoor, niet supernetjes. In de winter lekkere truien, of vesten met capuchon etc. Ik vind het voor mannen vaak veel moeilijker! Al die truien met van die vreselijke teksten, getallen enz. Ik vind het maar niks. Voor vrouwen is veel meer variatie en verschil, of kijk ik verkeerd?
Spijkerbroeken zijn stom!
Jo'tje schreef:Wij vinden samen shoppen wel gezelligMaar Marnix moet wel shoppen met een doel. Ik vind het ook gewoon leuk om eens wat rond te neuzen en te zien wat er overal hangt. En we kopen ook wel dingen los van elkaar hoor, heus niet alleen maar samen. Net hoe het uitkomt!
MissF schreef:Ik vins samen winkelen echt niks. Hij is zo moeilijk. Met schoenen is het een ramp, daar is hij zo kieskeurig in. En broeken vind ik dat hij er gewoon een stel moet passen en de leuksten moet nemen, hij past het liefst helemaal niks en plukt 2 broeken uit de rekken die hij echt mooi vindt en neemt ze mee (met als gevolg dat ze dus niet goed passen en ik op pad mag om de goede maat te halen, omdat hij overdag altijd werkt). Het is wel goedkoop, een man die niet veel kleren wil hebben, scheelt weer voor mij
MissF schreef:Jaja, dat klinkt leuk. Dat gaat niet zo simpel. Hij brengt het gewoon niet terug, het belandt in zijn kast, en komt er nooit meer uit. En ik ben dan weer te zuunig om dat zo te latenEn ik heb ook gewoon meer tijd natuurlijk om het even te ruilen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten