Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Hugo had wel veel last van krampjes, dus ik heb mijn eten wel op hem aangepast, dus geen kolen en uien en specerijen.
Enne van dat koken vraag ik mij ook wel af. Bij ons wordt al aangegeven dat de kraamhulp niet kookt en mijn man is over het algemeen pas laat thuis, dus hoe dat moet weet ik ook nog niet.
Enne pol...de eerste 2 dagen kan de kraamhulp koken, vervolgens een dag pannenkoeken en een dag patat. Dan ben je al weer 4 dagen verder. Een keer een grote pan met erwtensoep voor dag 5 en misschien dan kan misschien fam voor dag 6/7 zorgen.
liefie schreef:Kraamhulp van een vriendin van mij deed echt alles die ging zelf pannenkoeken staan bakken voor de andere kinderen![]()
.
Pol misschien je man een korte kookcursus geven?
pol schreef:liefie schreef:Kraamhulp van een vriendin van mij deed echt alles die ging zelf pannenkoeken staan bakken voor de andere kinderen![]()
.
Heb ik al een keer geprobeerd, maar dat had weinig nut. Misschien ooit ooit op een mannenkookkursus met een geduldige kok als leraar
pol schreef:liefie schreef:Kraamhulp van een vriendin van mij deed echt alles die ging zelf pannenkoeken staan bakken voor de andere kinderen![]()
.
Heb ik al een keer geprobeerd, maar dat had weinig nut. Misschien ooit ooit op een mannenkookkursus met een geduldige kok als leraar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten