Petra: Julian groeit wel goed, of niet?
Matthias is
16 weken oud en weegt ook bijna 5 kilo, 4800 gram om precies te zijn.
Maar hij was natuurlijk wel een stuk kleiner bij de geboorte.
Vervelend dat het met jezelf nog niet zo gaat.
Met Matthias gaat het verder prima! Hij groeit nog steeds goed, en heeft inmiddels de onderste lijn bereikt in het groeischema!!
Het is helaas wel een slechte drinker, hij drinkt maar af en toe z'n fles helemaal leeg. Maar goed, als hij maar goed groeit en dat is tot nu toe zo.
Hij wordt met de dag wijzer en lacht steeds meer en nu dus ook schaterlachen op zijn manier. Echt zo lief om te zien, ik krijg er soms tranen van in m'n ogen.
Hij slaapt snachts nu ook lekker door, wat is dat toch heerlijk!
Ik ben inmiddels ook gestopt met kolven (heb ruim 3 maanden gekolft) hem zelf voeden lukte helaas niet. Vind het toch best knap van mezelf dat ik het zo lang heb volgehouden. Je bent in principe dubbel bezig.
Ik ben ook weer begonnen met werken, 2 dagen in de week! Vind het best lekker om even wat anders te hebben. Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind als het weer tijd is om naar huis te gaan. Matthias gaat 1 dag naar m'n moeder en m'n man is 1 dag vast thuis!
Haai: Sterkte hoor! Het is wel heel onrustig zo denk ik, dan int ziekenhuis, dan weer thuis etc.
Hopelijk vinden ze wat.