Zit eraan te denken 'm aan te schaffen maar zou graag wat ervaringen van mensen willen horen

Moderators: Memmem, Moderafo's
LauraC schreef:Geen probleem, maar heeft iemand ervaring met de zgn Mooncup? http://www.mooncup.co.uk/klokvormige_cu ... lands.html
Zit eraan te denken 'm aan te schaffen maar zou graag wat ervaringen van mensen willen horen
LauraC schreef:'k Heb er inmiddels 1 gekocht en gebruikt. Ben er erg positief over. Het inbrengen is even wennen, maar na wat oefenen is dat niet veel moeilijker dan een tampon. Verder voel je 'm niet en op lichte dagen hoefde ik 'm alleen tussen de middag even leeg te maken (natuurlijk 's ochtends en 's avonds ook he). Dus voor mij een stuk zuiniger dan tampons. Het enige nadeel was dat ik afgelopen maand erg zwaar vloeide (zo, dat weten jullie ook weer
) dus toen moest ik wel heel erg vaak naar het toilet (niet altijd even praktich met een druk klein kind dat de boel overhoop haalt als je de kamer uit loopt). Hopelijk deze maand ook in de zwaardere dagen succes. Ik ga er iig mee door!
Jo'tje schreef:Maar, je hebt niet in iedere wc een fonteintje... Dat is dan wel een vereiste.
Hier op 't werk zit de wasbak namelijk buiten de wc-deur. Ik zie mezelf al staan
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten