Moderator: Moderafo's
Jammie schreef:Mijn conclusie: "Omdat heliumdiffusie geen miljarden jaren kan duren, anders zou er geen helium meer over zijn moet de aarde jonger zijn. Berekeningen tonen aan dat als maximaal 14.000 jaar verstreken zijn er geen helium meer over is, daarom moeten de vervalsnelheden van de overige dateringsmethoden in sommige tijden sneller zijn geweest. Volgens het scheppingsraamwerk zijn er twee activiteiten in de historie die wijzen op een totale verandering van de aarde, schepping en zondvloed. Het zou kunnen zijn dat in deze tijd de vervalsnelheid groter is geweest. Hoe het allemaal precies zit moet ik nog bekijken. Maar misschien is het beter om eerst door te gaan op heliumdiffusie. Ik ben niet bekend met een goede aanval op heliumdiffusie, misschien jullie wel, dan zou het fijn zijn om dit even te noemen. Er meer in verdiepen is beter voor ons allemaal, voor mij omdat mijn argument sterker kan worden. Voor jullie omdat jullie het model kunnnen aanvallen zodat jullie weer sterker worden.
Nou, ik kan gewoon niet goed tegen ad hominems. Dan reageer ik weleens aangeschoten. Ik kijk het voorlopig weer even aan hierzo.Maar ook jerommel schiet/schoot af en toe uit zn slof.
martien schreef:Kom kom,
Als ik zie wat er door onze Hendrik hier af en toe geprocuceerd wordt, dan moet je op dit deel van het forum toch wel tegen een stootje kunnen.
En als ik me goed herinner plaatste je een nogal stevig "onder de gordel" naar Hettys. En toen voelde Mortlach zich weer buitengesloten....
Mortlach schreef:We zijn een beetje afgedwaald omdat we ineens allemaal over helium begonnen te babbelen.
martien schreef:Had ie wat support nodig?
martien schreef:Jullie hebben wel dezelfde stijl van posten. Broers? Zelfde IP adres? Zelfde genetische informatie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten