Ik heb een gewone fiets, met voorzitje en dat bevalt prima. Wel heeft manlief er een andere standaard op gezet, zo'n dubbele zeg maar. Daardoor staat ie een stuk steviger.
Moderator: Moderafo's
petra85 schreef:Hoera !!
Onze kleine man is weer thuis!
Na 2 weken ziekenhuis ligt hij nu weer in z'n wieg.
Alle onderzoeken waren/zijn goed.
Alleen het onderzoek op stofwisselingsziekte moet nog komen, dat wordt volgende week.
Zaterdag heeft hij zelf de sonde dr uitgetrokken, hij drinkt z'n flesjes redelijk goed nu.
Iedereen bedankt voor het meeleven!
ajl schreef:Leuke foto's missF! Jurian is sneller dan Hugo, die staat namelijk nog niet, al doet hij wel verwoede pogingen.
Met Hugo gaat het goed, alle wonden zijn dicht. Dat worden dus waarschijnlijk geen littekens. Hij is nog wel bang als je zijn arm in wil smeren, maar het meest hysterisch is hij als hij in bad/onder de douche moet. Daar is hij namelijk ook gekoeld vlak nadat hij de thee over zich heen had gekregen. De eerste keer in bad klom hij gewoon tegen de muren op zo bang was hij en hij bleef maar naar zijn arm wijzen. Daarna heeft hij een kwartier tegen mij aan zitten snikken. Nu zijn we een week verder en ik heb al van alles geprobeerd, samen in bad/douche, allemaal speelgoed in bad, zingend samen in bad gaan. Niets helpt. Hij vindt het leuk totdat hij neergezet wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten