Heb er zelf ook 1 gekocht, want de spijkerrokken diek ik nu heb, draag ik op m'n werk én thuis, heb nu dus een beetje verschil

Moderator: Moderafo's
Dat zou mij helemaal niet kunnen boeien! Ik heb gewone spijkerbroeken en of ze wijd uitlopen of niet dat interesseert mij echt niet. Het komt ooit wel weer in de mode. Grote zonnebrillen zijn nu weer in, de modellen van de jaren 60 komen weer terug. Raken vast wel weer in en uit de mode. Alles komt terug, ooitliefie schreef:skinny is niet eens meer in de mode! juist de broeken die wijder uitlopen zijn weer in de mode.
kwebbel schreef:Dat zou mij helemaal niet kunnen boeien! Ik heb gewone spijkerbroeken en of ze wijd uitlopen of niet dat interesseert mij echt niet. Het komt ooit wel weer in de mode. Grote zonnebrillen zijn nu weer in, de modellen van de jaren 60 komen weer terug. Raken vast wel weer in en uit de mode. Alles komt terug, ooitliefie schreef:skinny is niet eens meer in de mode! juist de broeken die wijder uitlopen zijn weer in de mode.dus eigenlijk hoef je nauwelijks nieuwe garderobe te kopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten