kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meissie88

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor meissie88 » 10 sep 2009 15:44

Annette: Jij vroeg laatst naar leuke spijkerrokken, bij de Scapino heb ik wel 4 of 5 verschillende korte, spijkerrokjes geziein!

Heb er zelf ook 1 gekocht, want de spijkerrokken diek ik nu heb, draag ik op m'n werk én thuis, heb nu dus een beetje verschil :wink:

*Annette*
Majoor
Majoor

kleding enzo (2)

Berichtdoor *Annette* » 11 sep 2009 17:00

Zal binnenkort de stad maar eens ingaan en op zoek naar een spijkerrokje. Misschien kijk ik ze wel over het hoofd :roll:.
Volgens velen hier zijn ze zowat overal wel te vinden... Heb ook geen zin om €50,- voor een spijkerrokje te betalen,
dat laat m'n studentenbutget niet toe. Heb best wel lange benen, en vind het gewoon niks om een kort rokje aan te
hebben, het liefst op de knie.

Vorige week nog even een nieuw rokje en kort vestje voor de winter gekocht in de opruiming was €25,- i.p.v. €80,-

Heb vorig jaar halverwege in het seizoen nieuwe laarzen gekocht, die waren best wel duur die kunnen nog wel even mee.
Wil nog wel bruine of conagkleurige, maar misschien wacht ik ook wel tot de opruiming :-k...
Wat de toekomst brengen moge........

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 11 sep 2009 17:05

mijn spijkerrokje bij de scapino was 19,95, maar de meeste waren ong. 17,95! En dat waren wel tot op de knie, de mijne is er een klein stukje boven!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 11 sep 2009 17:36

Ik heb pas bij de jeans center een super gaaf spijkerrokje gekocht in de uitverkoop.. Was maar 25 euries en super kwaliteit! :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 12 sep 2009 15:38

Heb net na weken alleen maar uitverkoopkijken, een heel mooi rokje bij de didi gekocht! gewoon volle prijs, maar ik weet dat ik er minimaal 3 jaar mee doe, dat scheelt!
@Annette, op zich is 50euro natuurlijk aardig wat, maar als je het dan bijvoorbeeld 6 seizoenen vaak kan dragen, dan is het geld er weer aardig snel uit vind ik!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 12 sep 2009 15:53

Whoeiii heb te leuke dingen gekocht vandaag....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 sep 2009 13:05

Pff, na erg lang zoeken en erg veel winkels heb ik eindelijk leuke laarzen gevonden. Wat een crime zeg. Ik heb namelijk al mijn echt versleten laarzen weggemikt en hield 1 paar over. Dat zijn wel met punt, beetje cowboy achtig. maar mijn man was mee, en die hodt eigenlijk meer van hele nette, maar ik wil er lekker op kunnen lopen op mijn werk en kleine hoge hakjes werken dan niet zo handig. Nu heb ik toch mijn zin gedaan en laarzen van S Oliver, waar ik ook zomerschoenen van had. Ze zijn lekker lomp, met een vierkante hak. De voet is zwart, en de rest lijkt wel heel donkerbruin. Heel handig, dan kunnen ze overal onder.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 17 sep 2009 10:27

Ik heb gisteren 2 nieuwe broeken gekocht. Maar ze hebben alleen nog maar skinnyjeans in de winkel. Eigenlijk houd ik daar niet zo van maar je word gewoon bijna verplicht zo´n broek te kopen als je een spijkbroek wil. Ik heb er wel 1 gekocht omdattie zo lekker zat (en eigenlijk stattie best leuk :wink: ). En nog 1 zwarte met van die hele wijde pijpen, lekker een beetje apart. Heerlijk!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 17 sep 2009 12:09

Hu? Bij Jeanscenter hadden ze heel veel leuke spijkerbroeken die niet skinny zijn... Waar heb jij gezocht?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 sep 2009 12:28

skinny is niet eens meer in de mode! juist de broeken die wijder uitlopen zijn weer in de mode.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 sep 2009 12:47

daar ben ik blij mee, want die vind ik leuk!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 17 sep 2009 17:31

liefie schreef:skinny is niet eens meer in de mode! juist de broeken die wijder uitlopen zijn weer in de mode.
Dat zou mij helemaal niet kunnen boeien! Ik heb gewone spijkerbroeken en of ze wijd uitlopen of niet dat interesseert mij echt niet. Het komt ooit wel weer in de mode. Grote zonnebrillen zijn nu weer in, de modellen van de jaren 60 komen weer terug. Raken vast wel weer in en uit de mode. Alles komt terug, ooit :P dus eigenlijk hoef je nauwelijks nieuwe garderobe te kopen :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 17 sep 2009 18:06

Of het je nou boeit of niet wat er in de mode is, je hebt er hoe dan ook mee te maken: wat in de mode is bepaalt immers wat er in de winkels hangt en ligt.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 sep 2009 21:04

kwebbel schreef:
liefie schreef:skinny is niet eens meer in de mode! juist de broeken die wijder uitlopen zijn weer in de mode.
Dat zou mij helemaal niet kunnen boeien! Ik heb gewone spijkerbroeken en of ze wijd uitlopen of niet dat interesseert mij echt niet. Het komt ooit wel weer in de mode. Grote zonnebrillen zijn nu weer in, de modellen van de jaren 60 komen weer terug. Raken vast wel weer in en uit de mode. Alles komt terug, ooit :P dus eigenlijk hoef je nauwelijks nieuwe garderobe te kopen :mrgreen:

Daarmee bedoel ik misschien juist dat je keuze zat hebt in wat wijdere broeken....omdat dat in de mode is.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 18 sep 2009 07:08

leuke zwangerschap kleding is zo moeilijk te vinden, maar bij de gewone kleding hangt zoooo veel leuks!
leve de tuniekjes en wijde topjes mode. vandaag neem ik van de zaak een super leuk kanttopje mee van vero-moda. met een openvallend vestje helemaal leuk!
Afbeelding

Terug naar “Archief”