Moderator: Moderafo's
Klopt. Je moet het in ca. 3 maanden afbouwen. Maar misschien is een half jaar beter. De ontwenning duurt ook maanden lang.Loucom schreef:Ik weet niet hoe je gestopt bent, maar ik heb altijd vernomen dat je heel rustig aan ermee moet stoppen en niet ineens. Dus mormeltje als je wilt stoppen rustig aan, kan je lichaam eraan wennen. Ik zou het denk ik ook gewoon in overleg met je arts doen.
MissF schreef:Heb je niet gewoon veel slaap nodig? Als ik me weken achter elkaar echt goed wil voelen (lichamelijk dan), dan moet ik ook 10 uur slaap per nacht pakken. Zolang dat lukt, gaat het goed, anders heb ik af en toe een dutje 's middags nodig
Maar ik schijn het als baby al gehad te hebben, de een heeft meer nodig dan de ander.
Tja, de depressie en de angsten / het wantrouwen heb ik nu ook weer terug... Okee, 'tis wel iets beter omdat ik ben gekapt met grammen skunk per dag te roken (alleen nog tabak nu), maar het staat me ook het geloofsleven in de weg, terwijl ik ergens wel denk dat ik (men) met het geloof en bekering er zonder medicatie doorheen kan komen.petra85 schreef:Jerommel: Helaas is het bij mij ook zo, ik slikte het ook al 4 jaar toen afgebouwd en gestopt, maar t was met 4 maanden weer goed fout, nu slik ik ze weer sinds 6 maanden, begin nu weer wat op te knappen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten