Moderator: Moderafo's

, ze is ook goedkoop )
, ze is ook goedkoop )
LeChat schreef:Vrienden van ons hadden buttons laten maken met hun namen en de datum erop, die kregen de daggasten (behalve bruidegom en wederzijdse ouders, die kregen wel een bloemcorsage) in plaats van een corsage. Daar zou je natuurlijk ook gaatjes van in je kleren krijgen, dus ik heb 'm bij mij aan de knoop van mijn centuur vastgemaakt (zonder erin te prikken) en bij mijn man door het knoopsgat in zijn revers gestoken.

gempa schreef:en idd fotos op cd,ipv een boek, doet mijn zusje ook veel (http://www.lydiafoto.nl, ze is ook goedkoop )

), overdag op een soort boerderij zitten en 's avonds in een erg gezellig en sfeervol café. Maar sjiek past helemaal niet bij ons, dan voelen we ons toch al snel ongemakkelijk
), overdag op een soort boerderij zitten en 's avonds in een erg gezellig en sfeervol café. Maar sjiek past helemaal niet bij ons, dan voelen we ons toch al snel ongemakkelijk  
 Wij hadden toch geen wensen meer voor ons huis ofzo, dus dat vond ik wel een erg leuk cadeau. Mijn man had zijn pak ook niet bij een trouwpakkenzaak vandaan, maar een gewone herenzaak. Bij hem staan echte trouwpakken sowieso niet (die jasjes zijn iets langer), en ze zijn vaak ook een stuk duurder. Dus een gewoon pak met een gewone stropdas.
 Wij hadden toch geen wensen meer voor ons huis ofzo, dus dat vond ik wel een erg leuk cadeau. Mijn man had zijn pak ook niet bij een trouwpakkenzaak vandaan, maar een gewone herenzaak. Bij hem staan echte trouwpakken sowieso niet (die jasjes zijn iets langer), en ze zijn vaak ook een stuk duurder. Dus een gewoon pak met een gewone stropdas. 

Nou, echt wel. Bij ons starten ze geloof ik met 6,75 euro ofzo...MissF schreef:Is dat nog steeds zo, dat je zoveel betaalt voor nabestellingen?
 En dat lijkt mij toch wel een grote tegenstrijdigheid hoor!
 En dat lijkt mij toch wel een grote tegenstrijdigheid hoor!Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten