Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 03 feb 2004 22:03

gezellig dat er weer een bijkomt om je hart bij te luchten. En je vragen te stellen. Veel plezier hier op het web Dr. rosekapje! groetjesss
Na regen komt zonneschijn!!!

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 04 feb 2004 00:35

Zodan gefeliciteerd met de uitbreiding!!!
Succces Rosekapje!!!

Ohw hebben jullie ook iets over de gevolgen van een relatie hebben met iemand waarvan je niet wist dat deze al een relatie had??? Tis vrij lastig om een vinger te geven als tie zn handen al vol heeft.

Twas zn ex niet :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Sjaan
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Sjaan » 04 feb 2004 12:28

Blij dat je er bent, Rosekapje. Alleen wil ik wel even een foto van je zien. Ik vertrouw me niet zomaar aan Jan en alleman toe.
Ken uzelf.

Mijn web-log!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 feb 2004 13:58

<<<<<<<<-----------------------------------

Doc. stelt zich voor.....
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 04 feb 2004 14:11

Hallo Dr.Rosekapje

Ik heb een gigantisch probleem, en ik wil niet dat die andere twee dokters, die Dr.Columbus en Dr.Vin het oplossen want dat zijn toch maar prutsers die achter de meiden aanzitten!

Nee ik ben blij dat er nu eens een serieuze dokter bij het team is!

Mijn probleem is dit:

Ik heb sinds een paar weken dat een vriendinnetje, heel lief en zachtaardig. Echt een schat van een meid.
Maar ze is aan de lijn, niet dat ze dik is, 184 kilo, maar als ze dan van die afslank maaltijden eet dan word ze agressief, dat wil je niet weten.
Ze springt dan boven op me net als die worstelaars doen. Dan lig ik op de grond de krant te lezen en springt ze van de bank bovenop me en geeft me een paar klappen.
Als die maaltijd verwerkt is, dan is ze weer heel lief. Maar na een paar uur is het weer zover.
Soms knijpt ze me zo hard, dat ik van voren niet meer weet dat ik van achteren nog leef.
Gisteren was het ergst.
Ik stond onder aan de trap mn veters te strikken toen ze zich van de trap liet rollen en mijn bombardeerde met haar lijfje.

Ik moest dit even kwijt, sorry voor het lange verhaal.
Wat moet ik doen? Die afslankproducten weggooien? Of haar tijdelijk verlaten en terug komen als ze klaar is met afvallen?

Dr.Rosekapje, ik vertrouw op uw deskundigheid. Leuke foto van u trouwens!

groetjes cash

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 feb 2004 16:31

Sjaan schreef:Blij dat je er bent, Rosekapje. Alleen wil ik wel even een foto van je zien. Ik vertrouw me niet zomaar aan Jan en alleman toe.

Lieve Sjaan,

De foto, staat er hoor, nu kan je ook zien dat ik Jan en alleman niet ben (kzie er nou niet bepaald uit als Jan..... :mrgreen: )......

Ik moet zeggen, dat toen ik je berichtje las, mijn vrouwelijke intuitie opsprong en meteen inzag :mrgreen: , dat die foto plaatsen echt noodzakelijk was.... Toch ben ik blij dat je toegeeft, blij te zijn met mijn komst.... dit geeft aan dat je met een probleem zit, maar tot nu toe nog niks hebt gepost.... Het is fijn om te weten dat die drempel al wat verlaagd is...... door mijn komst.... ( maar dat kan ik me natuurlijk wel voorstellen :mrgreen: 8) :roll: :oops: :wink: )

In liefdevolle afwachting van je posting (PB, mag natuurlijk ook)

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 04 feb 2004 17:21

Hallo Dr.Love team,

Met stijgende verbazing heb ik dit gebeuren gevolgt.
Nu heb ik ook veel problemen op liefdesgebied, al vind ik het moeilijk op dit te deponeren op een forum.
Laat ik met een klein probleem beginnen, als dat probleem goed opgelost word dan kan ik altijd nog met het echte werk komen, de grote problemen bedoel ik dan.

Wat is mijn probleem?

Als ik aan het knuffelen ben, dan wil ik graag gekieteld worden, dat is nu eenmaal mijn fetish. Nu is dat kietelen geen probleem, maar ik schijnt nogal te gillen en te kraaien. Dat is ook nog geen groot probleem maar het schijnt verschrikkelijk vals te zijn, dat gekraai en gegil van mij.

Ik vind dat gekietel zo lekker en het is een grote verreiking van mijn liefdesleven en kan het echt niet missen.

Zangles, zou dat een oplossing kunnen zijn voor het schijnbare valse gegil van me?
En kan u me een goede gil of zangleraar kunnen aanbevelen?

dank u wel,

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 feb 2004 17:40

bclinton schreef:Hallo Dr.Love team,

Met stijgende verbazing heb ik dit gebeuren gevolgt.
Nu heb ik ook veel problemen op liefdesgebied, al vind ik het moeilijk op dit te deponeren op een forum.
Laat ik met een klein probleem beginnen, als dat probleem goed opgelost word dan kan ik altijd nog met het echte werk komen, de grote problemen bedoel ik dan.

Wat is mijn probleem?

Als ik aan het knuffelen ben, dan wil ik graag gekieteld worden, dat is nu eenmaal mijn fetish. Nu is dat kietelen geen probleem, maar ik schijnt nogal te gillen en te kraaien. Dat is ook nog geen groot probleem maar het schijnt verschrikkelijk vals te zijn, dat gekraai en gegil van mij.

Ik vind dat gekietel zo lekker en het is een grote verreiking van mijn liefdesleven en kan het echt niet missen.

Zangles, zou dat een oplossing kunnen zijn voor het schijnbare valse gegil van me?
En kan u me een goede gil of zangleraar kunnen aanbevelen?

dank u wel,

hallo, bclinton

bekende naam bedenk ik me zojuist :roll:

Uw probleem kan heel snel opgelost worden, dat valse gekraai enzo.
Ik zou zeker, in uw geval, het kietelen niet afschaffen omdat u er veel genot uit haalt. En iedereen heeft wel een fetish, niets mis mee zolang het maar aanvaardbaar is.

Ik heb even in de Gele Gids gezocht naar een zangleraar. Direct toen ik een goede vond heb ik contact opgenomen met hem. Aangezien die man het zelf ook druk heeft en zelf ook nog zanger is, is zijn tijd beperkt en kost veel geld.
ik zal de naam hier neerzetten dan kan je zelf een mail sturen.
Dhr. F. Bauer :mrgreen:
en hij heeft even voor jou, B.Clinton dus maak van de tijd gebruik :!:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 04 feb 2004 17:42

hahaha die was leuk.......

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 04 feb 2004 19:19

Het nu volgende gedichtje is ingestuurd door een anonieme man of jongen die teleurgesteld is in de liefde.
Gelukkig zijn de beschreven gebeurtenissen niet standaard in een liefdesleven maar er bereiken ons heel vaak dergelijke verhalen al dan niet in dichtvorm.

Dit is tevens een teken voor de dames om hun man of vriend goed te vertroetelen. Verwen de mannen zoveel je kan, je weet dat ze dat fijn vinden.
Pas dan zal je merken dat de mannen veel van je gaan houden.

Toen ik mijn eerste stappen in het liefdesleven had gezet
Dacht ik, nu begint de dikke pret
Visoenen van een krakend bed
Kreeg ik te zien en ik werd al verheugd
Bij het denken aan al die ondeugd
Maar het bleek heel anders te zijn
Het werd een beker met azijn

Eerst moest ik voor haar buigen
Toen moest ik direct stofzuigen
Mijn wilde dromen vielen al in duigen
Maar het leed was nog niet geleden
En moest me als een matroosje kleden
En mn geliefde gaf me maar bevelen
Ze dacht zeker dat het me niets kon schelen

Nou, ik vond het echt niet fijn
Om haar prive slaafje te zijn
Oh, wat voelde ik me klein
Maar ik durfde niet te klagen
Bang dat ze zich zou gaan misdragen
En dat ze me met haar zweep
Zich nog eens aan mij vergreep

De volgende dag moest ik dweilen
Omdat zij constant liep te kwijlen
En om mijn ellende stond te smijlen
Toen kon ik het niet langer aan
Liet haar met het zweepje staan
En ben uit het raam gevlucht
En heb bij mamma mijn hart gelucht

Nee, voorlopig even geen liefde meer
Dat leg ik voorlopig naast me neer
Ik koop wel een teddybeer
En laat mamma voor me zorgen
Dan voel ik me pas geborgen
En word ik lekker dagelijks verwend
Dat wil toch iedere echt vent?
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 04 feb 2004 19:31

cash schreef:Hallo Dr.Rosekapje

Ik heb een gigantisch probleem, en ik wil niet dat die andere twee dokters, die Dr.Columbus en Dr.Vin het oplossen want dat zijn toch maar prutsers die achter de meiden aanzitten!

Nee ik ben blij dat er nu eens een serieuze dokter bij het team is!

Mijn probleem is dit:

Ik heb sinds een paar weken dat een vriendinnetje, heel lief en zachtaardig. Echt een schat van een meid.
Maar ze is aan de lijn, niet dat ze dik is, 184 kilo, maar als ze dan van die afslank maaltijden eet dan word ze agressief, dat wil je niet weten.
Ze springt dan boven op me net als die worstelaars doen. Dan lig ik op de grond de krant te lezen en springt ze van de bank bovenop me en geeft me een paar klappen.
Als die maaltijd verwerkt is, dan is ze weer heel lief. Maar na een paar uur is het weer zover.
Soms knijpt ze me zo hard, dat ik van voren niet meer weet dat ik van achteren nog leef.
Gisteren was het ergst.
Ik stond onder aan de trap mn veters te strikken toen ze zich van de trap liet rollen en mijn bombardeerde met haar lijfje.

Ik moest dit even kwijt, sorry voor het lange verhaal.
Wat moet ik doen? Die afslankproducten weggooien? Of haar tijdelijk verlaten en terug komen als ze klaar is met afvallen?

Dr.Rosekapje, ik vertrouw op uw deskundigheid. Leuke foto van u trouwens!

groetjes cash

Lieve Cash,

Ik vind het allereerst fijn, dat jij je hier weer eens meldt, ik begon me al af te vragen hoe het met je was....
Ik ben blij dat je me serieus neemt en ik kan je dan ook verzekeren dat ik niet net als de andere twee dokters achter de meiden aanzit.... :mrgreen:

Allereerst wil ik je feliciteren met het feit dat je een nieuw vriendinnetje hebt, maar aan de andere kant, maak ik me ernstig zorgen, het is nog maar een paar weken geleden, dat je verloving verbroken is (jaja, ik weet het is pijnlijk om dat hier zo zwart op grijs te zien :mrgreen: , maar het is echt noodzakelijk om het even aan te halen...) en ik vraag me dan ook af, of dit niet een noodkreet van je is... Toch ben ik blij dat je zegt dat ze heel lief is en zachtaardig en dat het een schat van een meid is. Dat doet me erg goed, want ondanks haar agressiviteit, blijf je haar lief vinden. Dat betekend dus dat je wel degelijk verliefd op haar bent!

Cash, ik wil ook niet zeggen, dat ze dik is, maar 184 kiloooooo :shock: ....hm..... das...... :shock: :roll: :shock:
Maar goed ze is dus aan het lijnen, dat is goed, dat ze daar agressief van wordt, is wel begrijpelijk, ik weet niet of jij ooit een afslankproduct gegeten hebt? Zo nee, zo houden en niet doen.......(wordt je agressief van...).

Tja, met het lijnen komen we dus ok bij de aard van het probleem, je vraagt wat je moet doen, nou ik zou in ieder geval de afslankproducten niet weggooien.... maar daar kom ik zo op terug. Je tweede optie is haar tijdelijk verlaten en terug komen als ze klaar is met afvallen. NEE Cash, dit lijkt me helemaal niet verstandig, want ik vraag me dan af, of je ooit bij haar terug komt :roll: .
Cash, je vind haar lief, daar kan een houden van uit groeien, dus laat haar lijnen, daarmee laat je haar in haar waarde, zeg er niet teveel over, zij wil afvallen, dat is haar keus, daar moet je respect voor hebben, dus zeker geen afslankproducten weggooien. GROTE kans dat je haar dan agressief maakt (je zult nog wel ontdekken dat vrouwen ook agressief kunnen worden, zonder ook maar net een afslankproduct te hebben gegeten...)
Lieve Cash, wat je zou kunnen doen, is er een spel van maken, prober in de gaten te houden, wanneer ze een afslank product gaat eten (hier zijn vaak GEZETTE :mrgreen: tijden voor...). Probeer haar telkens een stap voor te zijn (dit kan je letterlijk en figuurlijk nemen....).
Dus als ze gegeten heeft, ga jij bijvoorbeeld hard lopen (hardlopen lijkt me niet nodig). Als ze dan echt zo agressief is, komt ze je wel achterna, je doet hier twee goede dingen mee.
Ten eerste; je helpt jezelf, door bij haar (op dat moment) uit de buurt te blijven.
Ten tweede: je helpt haar, ze is in beweging en daardoor verbrand ze extra calorieën en zal zo nog sneller afvallen....
Ook kan je proberen om tijdens het hard lopen :mrgreen: wat extra dingetjes ertussen door te gooien, maak eens een koprol, een handstand, een salto of een radslag, grote kans is dat ze zo gefixeerd is op jou, dat ze je na zal gaan doen. Dit houdt de spanning er een beetje in en valt er af en toe nog wat te lachen, want weet je lieve Cash, lachen is gezond, dat geldt ook zeker voor een relatie...

Verder is het misschien een tip om zelf ook agressief te spelen als zij dat is. Ik denk dat ze dan snel wat rustiger zal worden, want feit is hoe rustiger jij zal blijven tijdens zo'n bui, hoe agressiever zij wordt.
Verder wil ik je als laatste tip geven, ga niet onderan de trap staan, als zij van plan is om daar vanaf te komen... ik weet, dit komt hard aan als ik dit nu zo zeg, maar ja, anders ook grote kans dat het HARD aankomt..... of (je hebt geluk), ik heb net iets nieuws voor de $HOP ontwikkeld.... een love-seat-traplift (die is waarschijnlijk net groot genoeg voor haar :roll: .... maar, 1 troost als ze genoeg is afgevallen kunnen jullie er samen in.... :lol: ) Deze love-seat-traplift is natuurlijk te verkrijgen in onze $HOP voor de zeer lieflijke prijs van vijfduizend euroootjes.... 8)
Ik weet zeker, dat als je deze aanschaft ze de lift neemt, in plaats van de trap...... :roll: ...

Lieve Cash, ik hoop je een stukje geholpen te hebben op de goede weg, schroom niet om met verdere problemen bij mij te komen, weet dat ik er voor je ben en met liefde je zal helpen....

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje

PS. Cash, niet teveel naar mijn foto kijken :mrgreen: :wink:

Vin

Berichtdoor Vin » 05 feb 2004 07:44

miep19 schreef:Ohw hebben jullie ook iets over de gevolgen van een relatie hebben met iemand waarvan je niet wist dat deze al een relatie had??? Tis vrij lastig om een vinger te geven als tie zn handen al vol heeft.

Twas zn ex niet :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Lieve Miep,

Sorry dat de reactie ietwat op zich liet wachten, we waren druk bezig met de viering van onze uitbreiding :oops: :lol:

De gevolgen van de relatie met iemand die een relatie hebt. Vinger, handen. Jaja. Ik weet precies wat je nodig hebt.

DRANK

Je moet het op een zuipen zetten, verdrink je verdriet! Maar, je moet natuurlijk niet dronken worden :D Daarom is het zaak je drankgebruik over de dagen uit de spreiden; elke dag een glas of twee. En die glazen kun je dan het beste met een andere jongen delen. Tijdens een romantisch afspraakje. 8) En zo vergeet je langszaam dat je een probleem had. 8)

Warme groet,
Laatst gewijzigd door Vin op 05 feb 2004 07:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 05 feb 2004 07:51

Vin schreef:Je moet het op een zuipen zetten, verdrink je verdriet!

Er worden hier toch geen anonieme alcoholisten gekweekt hè? :wink: Hulpverlening op jullie manier werkt beter dan aanraden je verdriet te gaan verdrinken.

Vin

Berichtdoor Vin » 05 feb 2004 07:52

Gandalf schreef:
Vin schreef:Je moet het op een zuipen zetten, verdrink je verdriet!

Er worden hier toch geen anonieme alcoholisten gekweekt hè? :wink: Hulpverlening op jullie manier werkt beter dan aanraden je verdriet te gaan verdrinken.

Je moet wel de volgende zin lezen :mrgreen:
Vin schreef:Maar, je moet natuurlijk niet dronken worden Daarom is het zaak je drankgebruik over de dagen uit de spreiden; elke dag een glas of twee.

P.S. Ik heb nog een extra zin ingevoegd voor de duidelijkheid.

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 05 feb 2004 11:13

is er dan op dit moment niemand waar ik mijn hart aan kan luchten van het team???

Terug naar “Archief”