Moderator: Moderafo's
Sjaan schreef:Blij dat je er bent, Rosekapje. Alleen wil ik wel even een foto van je zien. Ik vertrouw me niet zomaar aan Jan en alleman toe.
bclinton schreef:Hallo Dr.Love team,
Met stijgende verbazing heb ik dit gebeuren gevolgt.
Nu heb ik ook veel problemen op liefdesgebied, al vind ik het moeilijk op dit te deponeren op een forum.
Laat ik met een klein probleem beginnen, als dat probleem goed opgelost word dan kan ik altijd nog met het echte werk komen, de grote problemen bedoel ik dan.
Wat is mijn probleem?
Als ik aan het knuffelen ben, dan wil ik graag gekieteld worden, dat is nu eenmaal mijn fetish. Nu is dat kietelen geen probleem, maar ik schijnt nogal te gillen en te kraaien. Dat is ook nog geen groot probleem maar het schijnt verschrikkelijk vals te zijn, dat gekraai en gegil van mij.
Ik vind dat gekietel zo lekker en het is een grote verreiking van mijn liefdesleven en kan het echt niet missen.
Zangles, zou dat een oplossing kunnen zijn voor het schijnbare valse gegil van me?
En kan u me een goede gil of zangleraar kunnen aanbevelen?
dank u wel,
cash schreef:Hallo Dr.Rosekapje
Ik heb een gigantisch probleem, en ik wil niet dat die andere twee dokters, die Dr.Columbus en Dr.Vin het oplossen want dat zijn toch maar prutsers die achter de meiden aanzitten!
Nee ik ben blij dat er nu eens een serieuze dokter bij het team is!
Mijn probleem is dit:
Ik heb sinds een paar weken dat een vriendinnetje, heel lief en zachtaardig. Echt een schat van een meid.
Maar ze is aan de lijn, niet dat ze dik is, 184 kilo, maar als ze dan van die afslank maaltijden eet dan word ze agressief, dat wil je niet weten.
Ze springt dan boven op me net als die worstelaars doen. Dan lig ik op de grond de krant te lezen en springt ze van de bank bovenop me en geeft me een paar klappen.
Als die maaltijd verwerkt is, dan is ze weer heel lief. Maar na een paar uur is het weer zover.
Soms knijpt ze me zo hard, dat ik van voren niet meer weet dat ik van achteren nog leef.
Gisteren was het ergst.
Ik stond onder aan de trap mn veters te strikken toen ze zich van de trap liet rollen en mijn bombardeerde met haar lijfje.
Ik moest dit even kwijt, sorry voor het lange verhaal.
Wat moet ik doen? Die afslankproducten weggooien? Of haar tijdelijk verlaten en terug komen als ze klaar is met afvallen?
Dr.Rosekapje, ik vertrouw op uw deskundigheid. Leuke foto van u trouwens!
groetjes cash
miep19 schreef:Ohw hebben jullie ook iets over de gevolgen van een relatie hebben met iemand waarvan je niet wist dat deze al een relatie had??? Tis vrij lastig om een vinger te geven als tie zn handen al vol heeft.
Twas zn ex niet![]()
![]()
![]()
![]()
Gandalf schreef:Vin schreef:Je moet het op een zuipen zetten, verdrink je verdriet!
Er worden hier toch geen anonieme alcoholisten gekweekt hè?Hulpverlening op jullie manier werkt beter dan aanraden je verdriet te gaan verdrinken.
Vin schreef:Maar, je moet natuurlijk niet dronken worden Daarom is het zaak je drankgebruik over de dagen uit de spreiden; elke dag een glas of twee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten