Ja. Alleen zou ik hem liever op papier hebben, dan zou ik even aantekeningen kunnen maken.
Nu is dat wat lastig.
Moderator: Moderafo's
Harm-J schreef:Dat de ds een aantal zaken aan de orde stelt, waarin ik het totaal met hem oneens ben.
Als 2e, hoe de ds die zaken tot uitdrukking brengt.
Wullimpie schreef:Je bent neem ik aan eerst naar de betreffende predikant en/of je kerkenraad gegaan.
tante-tortel schreef:Wees eens duidelijker? Want een aantal zaken is nogal wijd begrip.
cornelis schreef:Het verlaten blijf ik vreselijk moeilijk vinden.
Want het is toch onze God,die ook mij in de huidige Gemeente heeft geplaatst,waar ik al meer dan 40 jaar kerkt,en dan valt weg gaan beslist niet mee.
Misschien,dat we ooit naar een andere wijkgemeente overstappen,maar dan blijft het wel het zelfde kerkverband.
En natuurlijk is het niet het zelfde als 40jaar terug,terwijl ik daar wel eens naar verlangd.
NdW schreef:Wat als je nu belijdenis hebt gedaan in een andere kerk, dan waar je opgegroeid bent, en nu weer denkt dat je terug moet gaan? Dat dat de beste keus is?
Jantjes schreef:NdW schreef:Wat als je nu belijdenis hebt gedaan in een andere kerk, dan waar je opgegroeid bent, en nu weer denkt dat je terug moet gaan? Dat dat de beste keus is?
Ja, je zou je af kunnen vragen doe je belijdenis voor je leven of voor het moment?
De wijsheid komt met de jaren, zegt het spreekwoordelijk gezegde.
Lalage schreef:Jantjes schreef:NdW schreef:Wat als je nu belijdenis hebt gedaan in een andere kerk, dan waar je opgegroeid bent, en nu weer denkt dat je terug moet gaan? Dat dat de beste keus is?
Ja, je zou je af kunnen vragen doe je belijdenis voor je leven of voor het moment?
De wijsheid komt met de jaren, zegt het spreekwoordelijk gezegde.
Meestal doe je belijdenis van je geloof en dat is dus niet aan een kerk gebonden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 371 gasten