Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 aug 2009 10:42

te weinig eten is juist niet goed! maar goed je moet het zelf weten en doen waar jij je lekker bij voelt :wink:

en ja het klopt dat ik ze eerder heb gegeven.. maar elke keer als iemand er om vraagt geef ik ze weer :mrgreen:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 14 aug 2009 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 aug 2009 10:45

ik eet meer dan voorheen (sinds ik SB doet) dus wat dat betreft ga ik wel vooruit.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 14 aug 2009 10:45

Ja, én als je stopt met SB, kom je zo weer aan (inmiddels al twee keer ervaring).
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 aug 2009 10:46

als je meer eet dan normaal met sonja bakker dat at je normaal wel heeeel weinig :shock:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 aug 2009 10:46

Daphne schreef:Ja, én als je stopt met SB, kom je zo weer aan (inmiddels al twee keer ervaring).

dat is hier niet zo.. ben er 34,5 kilo mee afgevallen.. en daarna misschien 2 aangekomen.. maar het is normaal als je er mee stopt dat je dan ietsje aankomt..

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 aug 2009 10:50

trijntjejohanna schreef:als je meer eet dan normaal met sonja bakker dat at je normaal wel heeeel weinig :shock:

jep !
's ochtends 1 beschuit en een glas melk
geen tussendoortjes
tussen de middag 2 boterhammen
's avonds een bortje warm eten
's avonds meestal niets of een paar chippies ofzo.
Dat at ik voor SB.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 14 aug 2009 14:26

stond vanmorgen weer op de weegschaal, en ik werd zo blij! weer wat afgevallen! :D
Gods geduld is groot maar niet oneindig

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 aug 2009 14:32

kwebbel schreef:
trijntjejohanna schreef:als je meer eet dan normaal met sonja bakker dat at je normaal wel heeeel weinig :shock:

jep !
geen tussendoortjes
Dat at ik voor SB.

Kwebbel ik denk dat jou lichaam op de spaarstand staat want je eet echt veel te weinig en zeker als je hele dagen in de zorg werkt.
Misschien eens een idee om naar een dieetiste te gaan (SB is dat niet!) En een goed en gezond eetpatroon aanwennen. Je moet eigenlijk elke 2 uur iets eten en dat haal je 's ochtends al niet lijkt mij en 's middags eet je ook niks tussendoor.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 14 aug 2009 15:43

liefie schreef:
kwebbel schreef:

jep !
geen tussendoortjes
Dat at ik voor SB.

Kwebbel ik denk dat jou lichaam op de spaarstand staat want je eet echt veel te weinig en zeker als je hele dagen in de zorg werkt.
Misschien eens een idee om naar een dieetiste te gaan (SB is dat niet!) En een goed en gezond eetpatroon aanwennen. Je moet eigenlijk elke 2 uur iets eten en dat haal je 's ochtends al niet lijkt mij en 's middags eet je ook niks tussendoor.

Kwebbel zegt toch dat dat vóór Sonja Bakker-periode was?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 aug 2009 15:51

Klopt maar ik dacht gelezen te hebben dat ze stilstaat en het niet echt werkt vandaar dat ik zei misschien een idee om naar een dieetiste te gaan :wink:

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 15 aug 2009 07:42

2.5 kg er af... En ik heb er niks voor hoeven doen... Alleen een btje gespannen en gestresst te zijn...
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 15 aug 2009 11:24

liefie schreef:
kwebbel schreef:

jep !
geen tussendoortjes
Dat at ik voor SB.

ik ga niet naar een dietiste, geen zin in! Ik stond idd een beetje stil, maar dat komt omdat ik mij niet compleet aan SB houd. Ik wil niet superveel afvallen tegelijk anders is het jojo-effect weer zo groot.
Mijn lichaam STOND op spaarstand want ik eet nu veel meer en dat merk ik gewoon. Ik verbrand meer en ik heb een kleiner buikje. M'n man merkt het ook aan zichzelf en mij. En om de 2 uur eten heb ik vaker gehoord maar dat is slecht. Elke 3 uur eten is beter. Waarom? Je tanden hebben te maken met demineralisatie: het zachter worden van tandplaque. Dat heeft 3 uur nodig om zich te herstellen. Eet je voor die 3 uur wéér, dan hebben je tanden niet voldoende kunnen helen: remineralisatie.
's middags eet ik wel tussendoor nu, ik eet meestal fruitsalade of een eierkoek. Soms zelfs een stukje chocolade tussendoor maar iig niet meer de hele reep 8)
@jans1: door stress is m'n schoonzus 15kg kwijt..... handig zo afvallen maar de reden waarom is niet zo leuk. Sterkte!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 aug 2009 21:43

Oke, ik meld me ook maar weer eens aan, ik moet die laatste 4 a 5 kilo nog (en ondertussen nog 2 extra :(, die nare vakanties ook ;) ).
Ik heb niet zoveel zin meer in stree-je-slank, dat ben ik nu een beetje zat na al die maanden. Maar dat punten tellen ziet er wel goed uit. Ik denk dat ik dat maar vanaf maandag ga doen. Dan is de sportschool ook weer open, en moeten die laatste kilo's er gewoon af. Ik heb me er al bij neergelegd dat 1 mini zwembandje vast zal blijven, dat is de 'prijs' voor Jurian ;) Maar ik wil wel weer makkelijker in broeken komen (nouja, eigenlijk wil ik wel heel graag ook al mijn broeken maat 36 weer passen :oops: ) Ik moet nog even moed verzamelen, maar maandag start de teller weer :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 15 aug 2009 22:38

MissF schreef:Oke, ik meld me ook maar weer eens aan, ik moet die laatste 4 a 5 kilo nog (en ondertussen nog 2 extra :(, die nare vakanties ook ;) ).
Ik heb niet zoveel zin meer in stree-je-slank, dat ben ik nu een beetje zat na al die maanden. Maar dat punten tellen ziet er wel goed uit. Ik denk dat ik dat maar vanaf maandag ga doen. Dan is de sportschool ook weer open, en moeten die laatste kilo's er gewoon af. Ik heb me er al bij neergelegd dat 1 mini zwembandje vast zal blijven, dat is de 'prijs' voor Jurian ;) Maar ik wil wel weer makkelijker in broeken komen (nouja, eigenlijk wil ik wel heel graag ook al mijn broeken maat 36 weer passen :oops: ) Ik moet nog even moed verzamelen, maar maandag start de teller weer :)

De aanhouder wint :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 17 aug 2009 09:25

Succes missF, kan mij voorstellen dat je ervan baalt. Aan de andere kant is je bevalling ook nog maar kort geleden. En dat punten tellen van de WW daar zweer ik echt bij, goed en gezond eten houd je het langste vol!

Ik heb vanmorgen ook vol afgrijzen naar de weegschaal gekeken, ben er inmiddels al 8 aangekomen en zit nog niet eens op de helft van mn zwangerschap. Het probleem is dat ik momenteel moet eten als een bootwerker om niet te gaan spugen. Ik zit op ongeveer 8/10 boterhammen per dag en dan het warme eten nog.

Terug naar “Archief”