en ja het klopt dat ik ze eerder heb gegeven.. maar elke keer als iemand er om vraagt geef ik ze weer

Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Ja, én als je stopt met SB, kom je zo weer aan (inmiddels al twee keer ervaring).
trijntjejohanna schreef:als je meer eet dan normaal met sonja bakker dat at je normaal wel heeeel weinig
kwebbel schreef:trijntjejohanna schreef:als je meer eet dan normaal met sonja bakker dat at je normaal wel heeeel weinig
jep !
's ochtends 1 beschuit en een glas melk
geen tussendoortjes
tussen de middag 2 boterhammen
's avonds een bortje warm eten
's avonds meestal niets of een paar chippies ofzo.
Dat at ik voor SB.
liefie schreef:kwebbel schreef:trijntjejohanna schreef:als je meer eet dan normaal met sonja bakker dat at je normaal wel heeeel weinig
jep !
geen tussendoortjes
Dat at ik voor SB.
Kwebbel ik denk dat jou lichaam op de spaarstand staat want je eet echt veel te weinig en zeker als je hele dagen in de zorg werkt.
Misschien eens een idee om naar een dieetiste te gaan (SB is dat niet!) En een goed en gezond eetpatroon aanwennen. Je moet eigenlijk elke 2 uur iets eten en dat haal je 's ochtends al niet lijkt mij en 's middags eet je ook niks tussendoor.
ik ga niet naar een dietiste, geen zin in! Ik stond idd een beetje stil, maar dat komt omdat ik mij niet compleet aan SB houd. Ik wil niet superveel afvallen tegelijk anders is het jojo-effect weer zo groot.liefie schreef:kwebbel schreef:trijntjejohanna schreef:als je meer eet dan normaal met sonja bakker dat at je normaal wel heeeel weinig
jep !
geen tussendoortjes
Dat at ik voor SB.
Kwebbel ik denk dat jou lichaam op de spaarstand staat want je eet echt veel te weinig en zeker als je hele dagen in de zorg werkt.
Misschien eens een idee om naar een dieetiste te gaan (SB is dat niet!) En een goed en gezond eetpatroon aanwennen. Je moet eigenlijk elke 2 uur iets eten en dat haal je 's ochtends al niet lijkt mij en 's middags eet je ook niks tussendoor.
MissF schreef:Oke, ik meld me ook maar weer eens aan, ik moet die laatste 4 a 5 kilo nog (en ondertussen nog 2 extra, die nare vakanties ook
).
Ik heb niet zoveel zin meer in stree-je-slank, dat ben ik nu een beetje zat na al die maanden. Maar dat punten tellen ziet er wel goed uit. Ik denk dat ik dat maar vanaf maandag ga doen. Dan is de sportschool ook weer open, en moeten die laatste kilo's er gewoon af. Ik heb me er al bij neergelegd dat 1 mini zwembandje vast zal blijven, dat is de 'prijs' voor JurianMaar ik wil wel weer makkelijker in broeken komen (nouja, eigenlijk wil ik wel heel graag ook al mijn broeken maat 36 weer passen
) Ik moet nog even moed verzamelen, maar maandag start de teller weer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten