Moderator: Moderafo's
Dine schreef:Ja, ik werk inderdaad ook op croc's, heerlijk! Maar om daarop te gaan hardlopen![]()
Ga inderdaad maar eens langs een sportzaak.
jans1 schreef:Straks als de winter weer is aangebroken is het weer tijd om te squashen.. Nu lekker veel mountainbiken en skaten.. Goed voor de conditie en voor de lijn!
kwebbel schreef:ik heb het idee dat ik een beetje stilsta na de 3e week. Kan dat? Mijn zus viel tientallen kilo's af, stopte er mee en zit nu weer op haar oude (= zwaardere) gewicht. Ik hou mij zo goed als t kan aan Sonja Bakker, behalve soms de avondgerechten (5 stokjes stokbrood kan ik niet op leven, hoe belangrijk het mogen zijn voor je gewicht). Gewoon doorzetten lijkt moeilijk hoewel ik het absoluut niet wil opgeven.
Het lijkt langzamer te gaan dan andere mensen waarvan ik ze ken die het doen of hebben gedaan. Kan dat ??
*Annette* schreef:jans1 schreef:Straks als de winter weer is aangebroken is het weer tijd om te squashen.. Nu lekker veel mountainbiken en skaten.. Goed voor de conditie en voor de lijn!
Jij en de lijn?!?
dat snap ik niet want iedereen valt af met Sonja! En die hebben hetzelfde boek...... ik eet meer dan dat ik voorheen deed dus dat lijkt mij stug....trijntjejohanna schreef:kwebbel schreef:ik heb het idee dat ik een beetje stilsta na de 3e week. Kan dat? Mijn zus viel tientallen kilo's af, stopte er mee en zit nu weer op haar oude (= zwaardere) gewicht. Ik hou mij zo goed als t kan aan Sonja Bakker, behalve soms de avondgerechten (5 stokjes stokbrood kan ik niet op leven, hoe belangrijk het mogen zijn voor je gewicht). Gewoon doorzetten lijkt moeilijk hoewel ik het absoluut niet wil opgeven.
Het lijkt langzamer te gaan dan andere mensen waarvan ik ze ken die het doen of hebben gedaan. Kan dat ??
waarom probeer je niet ww? mag je best veel eten en je valt toch af ! het kan heel goed wezen dat je nu stil staat omdat je gewoon te weinig eet!
nee met 2 eetlepels satesaus en een bakje rauwkost. Daar kan ik niet op leven en zeker niet als ik gewerkt heb. Dan eet ik nog liever gewoon aardappels met groenten (de hoeveelheid die in het boek staat)Jo'tje schreef:Je mag nooit alleen maar vijf stukjes stokbrood
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten