Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Evelien » 10 aug 2009 15:38

wandelen en hardlopen daar zit wel een verschil in (in schoenen zeg maar).

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 10 aug 2009 18:54

Ja, ik werk inderdaad ook op croc's, heerlijk! Maar om daarop te gaan hardlopen 8-[
Ga inderdaad maar eens langs een sportzaak.
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 10 aug 2009 21:20

Straks als de winter weer is aangebroken is het weer tijd om te squashen.. Nu lekker veel mountainbiken en skaten.. Goed voor de conditie en voor de lijn! :D
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 10 aug 2009 21:21

Dine schreef:Ja, ik werk inderdaad ook op croc's, heerlijk! Maar om daarop te gaan hardlopen 8-[
Ga inderdaad maar eens langs een sportzaak.

SORRY!!! had ff snel gelezen, en ik daht dat je schoenen voor je werk zocht! :oops: ](*,)

*Annette*
Majoor
Majoor

Afslanken (deel 3)

Berichtdoor *Annette* » 10 aug 2009 22:39

jans1 schreef:Straks als de winter weer is aangebroken is het weer tijd om te squashen.. Nu lekker veel mountainbiken en skaten.. Goed voor de conditie en voor de lijn! :D

Jij en de lijn :shock:?!?
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 aug 2009 08:41

ik heb het idee dat ik een beetje stilsta na de 3e week. Kan dat? Mijn zus viel tientallen kilo's af, stopte er mee en zit nu weer op haar oude (= zwaardere) gewicht. Ik hou mij zo goed als t kan aan Sonja Bakker, behalve soms de avondgerechten (5 stokjes stokbrood kan ik niet op leven, hoe belangrijk het mogen zijn voor je gewicht). Gewoon doorzetten lijkt moeilijk hoewel ik het absoluut niet wil opgeven.
Het lijkt langzamer te gaan dan andere mensen waarvan ik ze ken die het doen of hebben gedaan. Kan dat ??
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 aug 2009 08:53

Je mag nooit alleen maar vijf stukjes stokbrood :)
pobody's nerfect

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 aug 2009 09:00

kwebbel schreef:ik heb het idee dat ik een beetje stilsta na de 3e week. Kan dat? Mijn zus viel tientallen kilo's af, stopte er mee en zit nu weer op haar oude (= zwaardere) gewicht. Ik hou mij zo goed als t kan aan Sonja Bakker, behalve soms de avondgerechten (5 stokjes stokbrood kan ik niet op leven, hoe belangrijk het mogen zijn voor je gewicht). Gewoon doorzetten lijkt moeilijk hoewel ik het absoluut niet wil opgeven.
Het lijkt langzamer te gaan dan andere mensen waarvan ik ze ken die het doen of hebben gedaan. Kan dat ??

waarom probeer je niet ww? mag je best veel eten en je valt toch af ! het kan heel goed wezen dat je nu stil staat omdat je gewoon te weinig eet!

jans1
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jans1 » 11 aug 2009 09:18

*Annette* schreef:
jans1 schreef:Straks als de winter weer is aangebroken is het weer tijd om te squashen.. Nu lekker veel mountainbiken en skaten.. Goed voor de conditie en voor de lijn! :D

Jij en de lijn :shock:?!?

Nee... Ik doe het voor de conditie maarja.. je valt dan vanzelf ook wat af :wink:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 aug 2009 11:44

trijntjejohanna schreef:
kwebbel schreef:ik heb het idee dat ik een beetje stilsta na de 3e week. Kan dat? Mijn zus viel tientallen kilo's af, stopte er mee en zit nu weer op haar oude (= zwaardere) gewicht. Ik hou mij zo goed als t kan aan Sonja Bakker, behalve soms de avondgerechten (5 stokjes stokbrood kan ik niet op leven, hoe belangrijk het mogen zijn voor je gewicht). Gewoon doorzetten lijkt moeilijk hoewel ik het absoluut niet wil opgeven.

waarom probeer je niet ww? mag je best veel eten en je valt toch af ! het kan heel goed wezen dat je nu stil staat omdat je gewoon te weinig eet!
dat snap ik niet want iedereen valt af met Sonja! En die hebben hetzelfde boek...... ik eet meer dan dat ik voorheen deed dus dat lijkt mij stug....

Jo'tje schreef:Je mag nooit alleen maar vijf stukjes stokbrood :)
nee met 2 eetlepels satesaus en een bakje rauwkost. Daar kan ik niet op leven en zeker niet als ik gewerkt heb. Dan eet ik nog liever gewoon aardappels met groenten (de hoeveelheid die in het boek staat)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

*Annette*
Majoor
Majoor

Afslanken (deel 3)

Berichtdoor *Annette* » 11 aug 2009 12:49

Kwebbel als 10 mensen hetzelfde dieet volgen, alle 10 vallen ze weer verschillend af. De 1 eindigd bijv. op -10 en de ander op -5.

Zoals jezelf ook al zegt je eet nu meer dan dat je voorheen deed, jouw lichaam moet er aan wennen dat het nu meer voedingsstoffen binnen krijgt dan voorheen, dan is het toch logisch dat je minder afvalt? Je kreeg eerder onvoldoende binnen...
Wat de toekomst brengen moge........

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 aug 2009 14:44

misschien is het nog wat te vroeg om het resultaat te bekijken. Ik ga maandag op de weegschaal staan. Ik woog rond de 75, ben er 2 afgevallen dus ben benieuwd hoe ik maandag sta....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 aug 2009 16:34

De strekking van het Sonja Bakker dieet is dan ook dat je PRECIEs volgt wat erin staat. Anders werkt het ook niet. Dat heb ik al meer gehoord. Dus als je van alles gaat vervangen of er meer van gaat eten, dan schijnt het dus niet meer echt te werken.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 aug 2009 19:09

dat is inderdaad het nadeel van sonjabakkeren! je mag alleen iets van hetzelfde wisselen.. dus groente met groente en zuivel met zuivel

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 11 aug 2009 19:56

en daarom ben ik ook al 2 kg afgevallen omdat ik het niet precies volgde. Ik vroeg me alleen af of het kon dat je een periode stilstaat.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)

Terug naar “Archief”