Harm-J schreef:*Annet* schreef:Als iemand belt dat ze langs willen komen doe ik ff een dag mijn best en het ziet er weer netjes uit.![]()
wanneer kom je?
was vandaag op het strand dus heb er nu een zandvlakte bij in huis

Moderator: Moderafo's
Harm-J schreef:*Annet* schreef:Als iemand belt dat ze langs willen komen doe ik ff een dag mijn best en het ziet er weer netjes uit.![]()
jans1 schreef:Hier thuis roepen ze allemaal dat ze benieuwd zijn hoe het er later bij mij aan toe zal gaan.. Ik ben namelijk niet zo schoonmaakachtig...Ma goed, als ik ooit eens echt een eigen huisje heb zal het wel anders worden hoop ik..
De afwas stapelde bij mij ook net zo lang op tot ik echt geen bord meer in de kast had staanAndere Jas schreef:Alleen de afwas heb ik nog steeds moeite mee.
Evelien schreef:Nou een afwasmachine vindt ik echt wel lekker. Hier hebben wij er ook 1. Ideaal. Vooral als we kring hebben gehad. En al die pannen, ideaal. Je hebt lekker het aanrecht leeg/schoon.
em_ma schreef:Wij hebben nooit een afwasmachine thuis gehad. Mn ouders vonden het juist goed als we afwassen en afdrogen en dan ook vooral om de goede gesprekken, omdat je elkaar niet in de ogen hoeft te kijken.
Ik kan mij daar wel in vinden, tenzij je een groot gezin hebt. Dan zou ik wel zwichten voor een afwasmachine.
Zelf was ik liever elke keer wat af dan dat alles in de afwssmachine staat en die vol moet zijn eer ik em aan wil zetten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten