Lovely schreef:Wat trouwens betreurenswaardig is, is dat Arie Boomsma nu alle kritische commentaar over zich heen krijgt. Dat terwijl de EO als werkgever verantwoordelijk is voor hetgeen wat haar werknemers uitvoeren. Het was het idee van Boomsma maar de EO stemde er van harte mee in. Nu achteraf blijkt dat het idee wat minder positief uitpakt dan was verwacht, trekt de EO zich terug.
Het kan toch niet alleen maar aan Boomsma liggen. De EO is verantwoordelijk.
Maar Arie is toch een volwassen vent?
Ik snap hem niet zo goed. Iedere keer als hij een uitspraak doet die niet zo goed valt, krabbelt hij terug. Ik vind het steeds moeilijker te geloven dat hij dan echt spijt heeft.
De EO moet zeker ook de hand in eigen boezem steken. Zo n 15 jaar geleden was dit nog niet mogelijk bij de EO, nu wel.....
@ Mortlach: Flappie heeft toch wel een punt vind ik hoor.
Wie/welke media is er al over gevallen dat het programma naar 3FM gaat? Ik ben zeker tegen discriminatie en geweld, maar veel moslims worden in Nl met handschoenen vastgepakt. Nog even en de christelijke feestdagen worden ingeruild islamitische feestdagen. Je mag niets verkeerds van hen zeggen. Terwijl de naam van onze God zo vaak in een vloek over straat rolt.
Noem maar eens de naam van Mohammed in een vloek, nou heel Nl zou op zn achterste benen staan.
Daarnaast is in diverse moslimlanden christenvervolging/marteling door moslims aan de orde van de dag.