Moderator: Moderafo's
Riska schreef:Dat is echt heel moeilijk. Hem er wel op blijven wijzen, denk ik...
Jess schreef:Tot mijn groot verdriet vind ik mijn veel te hardhandig naar mijn kinderen. Ik heb er al meerdere malen over gepraat met hem. Dan krijg ik als reactie: dan doe je het allemaal zelf maar en ik bemoei me nergens meer mee. Ook heb ik al gevraagd of hij mij dan beet wil pakken ipv de kinderen. Dat doet ie toch niet.
Jess schreef:Hier ben ik weer eens:
het gaat nu echt beter als een paar maanden geleden. Bedankt voor jullie meeleven en PB's. We moeten samen ons best doen om het voor de kinderen fijn te houden. Pas heb ik in een tijdschrift iets gelezen over hoe te communiceren en dat probeer ik, met alle gebrek.
NdW schreef:Fijn Jess, dat het wat beter gaat.
Even een beetje offtopic:
Wat moet je doen als je van kinderen hoort dat ze wel 'tikken' (lees: klappen en harde woorden) krijgen die niet pedagogisch zijn? We hebben het doorgegeven aan meldpunt kindermishandeling, maar we lopen er, ook bij Jeugdzorg, een beetje tegenaan dat ze van 3 kanten wat willen horen over een gezin/persoon, voordat ze actie gaan ondernemen... het is al zo vaak aangekaart maar er wordt zo weinig mee gedaan. Je voelt je dan soms zo machteloos.
uit her RD
Ouders mishandelen kind op straat
25-07-2009 14:10
CUIJK (ANP) – De politie heeft vrijdagavond een 46–jarige vrouw en een 47–jarige man uit Cuijk aangehouden voor mishandeling van hun 9–jarige dochter. Een getuige zag dat de ouders, vermoedelijk onder invloed van alcohol, hun kind sloegen. Dat gebeurde op straat in de Brabantse gemeente.
De getuige waarschuwde de politie, die de ouders inrekende. Het kind is voorlopig bij oma ondergebracht en er wordt hulp ingeschakeld, meldde de politie zaterdag.
Samanthi schreef:uit her RD
Ouders mishandelen kind op straat
25-07-2009 14:10
CUIJK (ANP) – De politie heeft vrijdagavond een 46–jarige vrouw en een 47–jarige man uit Cuijk aangehouden voor mishandeling van hun 9–jarige dochter. Een getuige zag dat de ouders, vermoedelijk onder invloed van alcohol, hun kind sloegen. Dat gebeurde op straat in de Brabantse gemeente.
De getuige waarschuwde de politie, die de ouders inrekende. Het kind is voorlopig bij oma ondergebracht en er wordt hulp ingeschakeld, meldde de politie zaterdag.
Niet pedagogisch en in het openbaar, ik word hier heel verdrietig van het roept veel op, bijv midden in de speeltuin, in het ziekenhuis bij mijn oma, iedereen was het er mee eens (dacht ik) dan moet je toch wel een heel slecht kind zijn!!!
Gelukkig is er bij deze kinderen ingegrepen.
gr Samanthi
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten