Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Sommige dingen zullen ook wel een beetje overdreven zijn, maar dat van 20 jaar geleden... vind ik altijd een beetje een dooddoener, toen waren er ook totaal anders methodes om achter iets te komen. Toen was er ook echt nog geen 20 weken echo, nu doet toch ook bijna iedereen die wel? Sommige dingen worden in die 20 jaar nou eenmaal bewezen, wat is er dan verkeerd aan om daarin mee te gaan? En ik ben ook niet zo heel strak hierin, want sommige dingen vond ik ook overdreven, maar er zijn bepaalde dingen die gewoon absoluut wel beter zijn, en die echt een hele kleine moeite zijn, dus waarom zou je dat dan niet doen?
Tuinfluiter schreef:Maar eigenlijk zou je gewoon vanaf het moment van zwanger willen worden die pillen moeten slikken.
Als je na een aantal jaar pilgebruik nog niet zwanger bent dan krijg je wel je bedenkingen.
Vraag me dat weleens af hoe vrouwen dat doen die al 2 jaar bezig zijn zwanger te worden, of ze al die tijd pillen slikken, want je kunt toch opeens die maand zwanger zijn.
*Annet* schreef:Als je vitamine tabletten voor zwangeren slikt zit van allerlei in, oa ook foliumzuur. Ik slik nu sinds 3/4 jaar vitamine pillen en ik voel me een stuk sterker en beter. Ik was bijna depressief en zo vreselijk sagerijnig dat we dachten: laat ik daar eens aan beginnen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten