Annettje schreef:Heren doktoren![]()
![]()
Kunnen jullie mij uit de brand helpen![]()
Vorige week ben ik op vakantie geweest met mijn geliefde en wederom tot de conclusie gekomen dat wij niet bij elkaar passen.. ......................
Zal u ff uitleggen hoe het komt, misschien is er nog hoop dankzij u?![]()
Als wij gingen wandelen, deden we innig, met de armen om elkaar heen, dat mag toch wel als je elkaar zo lang kent? Maar eigenlijk liep dat gans en al niet lekker want hij is maar klein stukje langer dan mij en dat wringt dan zo. En er hoort toch nix te wringen in een relatie? Geeft u alstublieft raad in deze moeilijke kwestie![]()
![]()
Lieve Annettje,
Heb je al geprobeerd om elkaar andersom te omarmen? Meestal als het wringt dan is het eenvoudig op te lossen door om te wisselen welke arm 'boven' ligt. Hetzelfde geld natuurlijk voor handen vasthouden

Je mag van mij zeker wel innig doen als je elkaar zo lang kent hoor!
Er 'hoort' niks te wringen in een relatie nee. Maar er wringt altijd wel wat. Het is gelukkig echter niet het wringen wat een relatie doet stuklopen, maar de eventuele onmogelijkheid om dat op te lossen. Maak het vooral bespreekbaar! Probeer anders je romantische wandeling op het strand te doen, en dan jij op blote voeten; dan ben je wat kleiner

Ik hoop dat je hiermee een beetje verder kunt.
Warme groet,