Moderator: Moderafo's
ik snap wat je bedoelt maar ik gebruik het boek niet om precies het tot op de detail na te volgen. Ik wil gewoon afvallen en dat ik bijv. een keer 2x achter elkaar boterhammen neem zie ik geen kwaad in.Jo'tje schreef:Ehm, Kwebbel, het idee achter Sonja Bakker is juist níet dat je kwark inruilt voor twee volkoren boterhammen. Juist die afwisseling is belangrijk volgens haar, niet iedere ochtend hetzelfde ontbijt. Kwark mag je wel ruilen voor yoghurt of melk o.i.d. Zuivelproducten onderling mag je ruilen, maar niet zuivel ruilen voor brood.
echt waar?! Ik heb er totaal geen moeite mee, ja de eerste dag na de warme maaltijd hadden we beide zoiets van: pff we hebben echt honger. Toen aten we maar een paar plakjes komkommer. En nu al na dag 3, totaal geen moeite mee. Ik eet gewoon niet meer dan wat er staat. En het lijkt tot nu toe aan te slaan. Heb ook echt geen honger na wat ik nu heb gegeten. En vanavond mocht ik alleen een glas water, ik heb gewoon een glas fris op en een kokoskoek. Dus helemaal op de detail volgen doe ik niet, ik mag 's avonds van mezelf gewoon "iets", ik kan 's avonds niet op een glas water leven.ajl schreef:@kwebbel, ik ken alleen het eerste boek van Sonja. Daar mocht je echt geen kwark wisselen met 2 boterhammen. En ik heb het puur over de maaltijden die erg aan de krappe kant zijn qua voedingsmiddelen. De tussendoortjes stellen ook niet zo veel voor, wat fruit of een eierkoek/ontbijtkoek. Daar snak je al naar als je het ontbijt net achter de kiezen hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten