Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Ik hád een abonnement op de sportschool, maar sinds het weer lekker is buiten (april ofzo) had ik daar echt geen zin meer in. Kom je uit het werk, ga je 's avonds weer zo'n muf hok in?! Niet dus. Toen begonnen met wandelen en skeeleren af en toe en daarna samen met twee vriendinnen gestart met hardlopen. Heerlijk, lekker naar buiten! Als het weer winter is ga ik denk ik een paar maanden een abonnement nemen bij een zwembad.
kwebbel schreef:Gefeliciteerd MissF en goed bezig Evelien
met de vakantie hebben we gewoon 3x per dag een maaltijd gegeten, niets overgeslagen. Wel hebben we makkelijk(er) gegeten dan normaal thuis zoals een paar x patat halen, 1x pannenkoeken (uit eten), stokbroodje ergens halen, bami/nasi in blik enzo, aardappeltjes bakken. Niet te moeilijk doen.
Ben inmiddels in het bezit van het boek van Sonja Bakker. Bereik én behoud je ideale gewicht. Heb het gelezen en sta er positiever tegenover dan voor de vakantie. We gaan m gebruiken als "handleiding" voor het afvallen. Ik vond het eerst 3x niets, nu vind ik het meevallen en vind dat je best wel een hoop mag (had ik niet verwacht). We gaan als goed is maandag beginnen. M'n man is er nog een beetje sceptisch over dus we hebben het volgende bedacht:
Ik ben 1.66 en weeg 74 kg. Mijn streef is er om er rond de 14kg af te krijgen. 60 vind ik een mooi gewicht en bijna op m'n oude gewicht van 2,5 jaar geleden (55kg). Als mij dat lukt krijg ik van m'n man een ring van z'n ketting die hij laat omsmelten. Wilde ik al eerder hebben maar vind het leuker om dan een "beloning" te krijgen.
M'n man is 2.00 mtr en weegt 91 kg. Niet teveel maar heeft een buik. Als hij er 13kg afkrijgt zit hij ook bijna op z'n gewicht van 2.5 jaar geleden en krijgt hij een spoiler voor op onze auto. Ook leuke beloning
nu nog eerst ff een weegschaal halen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten