Samanthi schreef:Waarschijnlijk zie je niets leuks meer in je zusje op dit moment, ook je zusje is slachtoffer van de situatie, ik ken een gezin waar de kinderen altijd goed gepraat werden en andere kinderen hadden het gedaan, de kinderen zijn erg schijnheilig geworden en bij niemand geliefd, jij lijdt er enorm onder, maar zij krijgt het ws later, ik hoop dat je gaat chatten met eleos oid, zodat de situatie voor jou te behappen wordt! Heel veel sterkte
gr Samanthi
1 ding is zeker: nu dringt het nog niet tot d'r door wat 't met me doet...Gisteren had ik een 'rot-dag', en m'n moeder&zus gingen even weg, en telkens weer kwam ze langs met dr opmerkingen, en toen m'n moeder thuis kwam maakte zij een verkeerde opmerking en ik werd zo kwaad, nog geprobeerd uit te leggen, maar ik kón het gewoon niet op dat moment, ik wilde op dat moment niks andesr meer dan wég...Het liefst naar m'n vriend toe, en heb toen ook m'n weekendtas ingepakt en ben gegáán, maar toen ik halverwege was kon ik het niet over m'n hart verkrijgen om verder te gaan, dus ik heb ff wat gegeten en gedronken en ben weer terug gegaan(voelde me toen een enorme zwakkeling)...eenmaal thuis werd er geen woord meer over gezegd, dus ik denk dat het wel duidelijk is...Maar m'n zusje deed alsof er niks gebeurd is, terwijl ik wél heel duidelijk gezegd had dat ik haar 'gejen' meer dan zat was! *zucht*