Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

AikonGirl
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor AikonGirl » 08 jul 2009 10:36

Bumba schreef:Ik gok er op dat jullie een jongetje krijgen, ajl. Eigenlijk gebaseerd op wat je nu allemaal geschreven hebt...... :P

Inderdaad, n.a.v. wat ze geschreven heeft, kan het haast niet naders. :clown:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 jul 2009 14:07

Mijn ouders zijn op dit moment in Maleisie, mijn moeder gaat daar kramen bij een ned. echtpaar. Vindt het echt heel gaaf dat ze gaan.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 08 jul 2009 15:19

Dat is zeker gaaf zeg. Dapper ook dat ze dat doen!

Ridderes
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Ridderes » 10 jul 2009 00:45

Evelien schreef:Mijn ouders zijn op dit moment in Maleisie, mijn moeder gaat daar kramen bij een ned. echtpaar. Vindt het echt heel gaaf dat ze gaan.

Kan ze ook niet bij ons kramen? :mrgreen: Ik woon in Bolivia en ga daar als alles goed gaat in oktober bevallen van de 2e :wink:
Probleem van leven is dat je het alleen in achterwaartse richting kunt begrijpen, maar dat je het in voorwaartse richting moet leven
- Kierkegaard -

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 10 jul 2009 08:16

AikonGirl schreef:
Bumba schreef:Ik gok er op dat jullie een jongetje krijgen, ajl. Eigenlijk gebaseerd op wat je nu allemaal geschreven hebt...... :P

:lol: Dat zegt nu iedereen. Het kan natuurlijk ook gewoon een meisje worden :wink: . Eerst maar eens met de 20 weken echo afwachten of het klopt wat ze gezien hebben. Ik stel mij er in ieder geval nog niet op in.

@ Evelien...is Rotterdam ook ver genoeg voor je moeder? Vorige keer had ik namelijk een kraamhulp die de hele dag buiten zat te roken. Ik moest zelf mn bed verschonen en de douchecabine schoonmaken.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 jul 2009 09:56

Ridderes schreef:
Evelien schreef:Mijn ouders zijn op dit moment in Maleisie, mijn moeder gaat daar kramen bij een ned. echtpaar. Vindt het echt heel gaaf dat ze gaan.

Kan ze ook niet bij ons kramen? :mrgreen: Ik woon in Bolivia en ga daar als alles goed gaat in oktober bevallen van de 2e :wink:

oktober gaat niet meer lukken want dan gaat ze al ergens anders kramen. :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 jul 2009 09:57

ajl schreef:
AikonGirl schreef:

:lol: Dat zegt nu iedereen. Het kan natuurlijk ook gewoon een meisje worden :wink: . Eerst maar eens met de 20 weken echo afwachten of het klopt wat ze gezien hebben. Ik stel mij er in ieder geval nog niet op in.

@ Evelien...is Rotterdam ook ver genoeg voor je moeder? Vorige keer had ik namelijk een kraamhulp die de hele dag buiten zat te roken. Ik moest zelf mn bed verschonen en de douchecabine schoonmaken.

heb je geen soort van voorgesprek met de kraamhulp die bij je komt kramen?

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 10 jul 2009 10:49

Niet met de kraamhulp zelf, wel met het kraambureau.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 jul 2009 11:00

Ik weet dat mijn moeder op voorbezoek gaat naar haar kraamgezin. Om wat dingen te bespreken van te voren en om de mensen te ontmoeten (en eventueel ook de kinderen). Zodat ze weten wie er over de vloer komt.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 jul 2009 11:32

Evelien schreef:Ik weet dat mijn moeder op voorbezoek gaat naar haar kraamgezin. Om wat dingen te bespreken van te voren en om de mensen te ontmoeten (en eventueel ook de kinderen). Zodat ze weten wie er over de vloer komt.

Misschien doet je ma dit wel in eigen tijd? Ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval (vriendin is ook kraamverzorgende en die kent het ook niet)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 jul 2009 12:03

liefie schreef:
Evelien schreef:Ik weet dat mijn moeder op voorbezoek gaat naar haar kraamgezin. Om wat dingen te bespreken van te voren en om de mensen te ontmoeten (en eventueel ook de kinderen). Zodat ze weten wie er over de vloer komt.

Misschien doet je ma dit wel in eigen tijd? Ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval (vriendin is ook kraamverzorgende en die kent het ook niet)

Mijn moeder is zelfstandige en werkt bij een bemiddelingsburo. Zij weet al van te voren bij wie ze gaat kramen. En zit dan ook al heel snel vol (sommige bellen haar al als ze nog maar een paar weken zwanger zijn).

Ik weet dat bij heel wat kraaminstellingen je niet weet wie je krijgt als kraamhulp.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 10 jul 2009 12:23

ajl schreef:
AikonGirl schreef:

Kon je die kraamhulp niet inwisselen voor een ander? Ik had daar in ieder geval wel melding van gemaakt bij het kraamzorgbureau.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 10 jul 2009 14:00

Achteraf gezien had ik dat ook zeker moeten doen. De 3e dag heb ik het met haar besproken en hoopte dat het zou veranderen,maar niet dus en dan ben je al weer 2 dagen verder. Wij hebben echt een zucht van verlichting geslaakt toen zij wegging.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 jul 2009 20:36

Nou dat kan ik me voorstellen.
Wij hadden echt een leuke meid die deed de boodschappen, wassen, strijken, zuigen, stoffen, eten klaarzetten, elke middag heerlijke fruitcoctails, en de badkamer.
Ze wilde elke dag het bed verschonen, heb gevraagd of ze dat niet om de dag wilde doen... :mrgreen:

Maaike

Berichtdoor Maaike » 11 jul 2009 12:01

Evelien schreef:
liefie schreef:

Mijn moeder is zelfstandige en werkt bij een bemiddelingsburo. Zij weet al van te voren bij wie ze gaat kramen. En zit dan ook al heel snel vol (sommige bellen haar al als ze nog maar een paar weken zwanger zijn).

Ik weet dat bij heel wat kraaminstellingen je niet weet wie je krijgt als kraamhulp.

Is dat bij Monique Boer? Die doet dat ook.

Terug naar “Archief”