Bumba schreef:Ik gok er op dat jullie een jongetje krijgen, ajl. Eigenlijk gebaseerd op wat je nu allemaal geschreven hebt......
Inderdaad, n.a.v. wat ze geschreven heeft, kan het haast niet naders.

Moderator: Moderafo's
Bumba schreef:Ik gok er op dat jullie een jongetje krijgen, ajl. Eigenlijk gebaseerd op wat je nu allemaal geschreven hebt......
Evelien schreef:Mijn ouders zijn op dit moment in Maleisie, mijn moeder gaat daar kramen bij een ned. echtpaar. Vindt het echt heel gaaf dat ze gaan.
AikonGirl schreef:Bumba schreef:Ik gok er op dat jullie een jongetje krijgen, ajl. Eigenlijk gebaseerd op wat je nu allemaal geschreven hebt......
Ridderes schreef:Evelien schreef:Mijn ouders zijn op dit moment in Maleisie, mijn moeder gaat daar kramen bij een ned. echtpaar. Vindt het echt heel gaaf dat ze gaan.
Kan ze ook niet bij ons kramen?Ik woon in Bolivia en ga daar als alles goed gaat in oktober bevallen van de 2e
ajl schreef:AikonGirl schreef:Bumba schreef:Ik gok er op dat jullie een jongetje krijgen, ajl. Eigenlijk gebaseerd op wat je nu allemaal geschreven hebt......
Dat zegt nu iedereen. Het kan natuurlijk ook gewoon een meisje worden
. Eerst maar eens met de 20 weken echo afwachten of het klopt wat ze gezien hebben. Ik stel mij er in ieder geval nog niet op in.
@ Evelien...is Rotterdam ook ver genoeg voor je moeder? Vorige keer had ik namelijk een kraamhulp die de hele dag buiten zat te roken. Ik moest zelf mn bed verschonen en de douchecabine schoonmaken.
Evelien schreef:Ik weet dat mijn moeder op voorbezoek gaat naar haar kraamgezin. Om wat dingen te bespreken van te voren en om de mensen te ontmoeten (en eventueel ook de kinderen). Zodat ze weten wie er over de vloer komt.
liefie schreef:Evelien schreef:Ik weet dat mijn moeder op voorbezoek gaat naar haar kraamgezin. Om wat dingen te bespreken van te voren en om de mensen te ontmoeten (en eventueel ook de kinderen). Zodat ze weten wie er over de vloer komt.
Misschien doet je ma dit wel in eigen tijd? Ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval (vriendin is ook kraamverzorgende en die kent het ook niet)
ajl schreef:AikonGirl schreef:Bumba schreef:Ik gok er op dat jullie een jongetje krijgen, ajl. Eigenlijk gebaseerd op wat je nu allemaal geschreven hebt......
Dat zegt nu iedereen. Het kan natuurlijk ook gewoon een meisje worden
. Eerst maar eens met de 20 weken echo afwachten of het klopt wat ze gezien hebben. Ik stel mij er in ieder geval nog niet op in.
@ Evelien...is Rotterdam ook ver genoeg voor je moeder? Vorige keer had ik namelijk een kraamhulp die de hele dag buiten zat te roken. Ik moest zelf mn bed verschonen en de douchecabine schoonmaken.
Evelien schreef:liefie schreef:Evelien schreef:Ik weet dat mijn moeder op voorbezoek gaat naar haar kraamgezin. Om wat dingen te bespreken van te voren en om de mensen te ontmoeten (en eventueel ook de kinderen). Zodat ze weten wie er over de vloer komt.
Misschien doet je ma dit wel in eigen tijd? Ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval (vriendin is ook kraamverzorgende en die kent het ook niet)
Mijn moeder is zelfstandige en werkt bij een bemiddelingsburo. Zij weet al van te voren bij wie ze gaat kramen. En zit dan ook al heel snel vol (sommige bellen haar al als ze nog maar een paar weken zwanger zijn).
Ik weet dat bij heel wat kraaminstellingen je niet weet wie je krijgt als kraamhulp.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten