Gerdien B. schreef:Alles is relatief
Wens je broertje veel sterkte daar!!
'k Heb respect voor de mensen die daar hun best doen voor het volk.
Inderdaad, heb veel respect voor die mensen die er toch heen gaan.
Moderator: Moderafo's
Gerdien B. schreef:Alles is relatief
Wens je broertje veel sterkte daar!!
'k Heb respect voor de mensen die daar hun best doen voor het volk.
Riska schreef:Heerlijke en goede steun voor onze militairen...
Beun schreef:Riska schreef:Heerlijke en goede steun voor onze militairen...
Nee, een nuchtere oproep om eens uit dat wespennest terug te komen en eens wat miljarden te gaan sparen om zinniger dingen te financieren. Spaart trouwens ook de levens van onze jongens uit. Was je nog niet opgekomen he?
NdW schreef:Nou ik wel... (aangezien mn broer binnenkort ook weer daar naartoe vertrekt) Ze hebben er wel hun leven voor over, nou petje af. Maar het lijkt me toch zeker wel belangrijk voor de wereld dat die Taliban 'uitgeroeid' wordt. En daar zijn ze goed mee bezig, heb ik begrepen uit betrouwbare bronnen.
Riska schreef:Precies. We zijn niet alleen op deze wereld. We hebben daar een taak.
Beun schreef:Riska schreef:Heerlijke en goede steun voor onze militairen...
Nee, een nuchtere oproep om eens uit dat wespennest terug te komen en eens wat miljarden te gaan sparen om zinniger dingen te financieren. Spaart trouwens ook de levens van onze jongens uit. Was je nog niet opgekomen he?
Spons schreef:Beun schreef:Riska schreef:Heerlijke en goede steun voor onze militairen...
ooit wel eens bedacht dat die jongens een doel hebben in hun leven en bewust hebben gekozen voor dit beroep , ze weten wat hun verantwoordelijkheid is en de risico's dit dit met zich meebrengt ! Zonder een VN of zonder een leger zouden er heel wat brandhaarden zijn uitgegroeid . Libanon ? Bosnië (niet dat dat nu al optimaal is maar je kan niet verwachten dat iets wat decennia suddert in 1x is opgelost
marcel081276 schreef:ja... en het zal vast de laatste wel niet zijn. je kiest er toch zelf voor om daar te zijn. het is lullig voor de nabestaande maar verder..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten