Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Funlover
Majoor
Majoor

Re: Afslanken (deel 3)

Berichtdoor Funlover » 03 jul 2009 20:12

Hoe is het met iedereen z'n afvalrace?
Ik ben weer op gewicht (hopelijk na deze uitspattende ijsweek ook nog) en het voelt weer heerlijk!!!!
Nu op gewicht blijven, maar dat gaat wel lukken.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jul 2009 20:53

Ik zit op 67,5 nog steeds. Het gaat ook niet goed met lijnen. Niet dat ik aan de 2000 kcal kom, denk ik, maar zeker meer dan de 1300 die eigenlijk 'mogen'. Maargoed, maandag weer een poging voor die laatste halve.
En het allerfijnste is dat ik vorige week kleding heb gekocht, en maat 40 gewoon te groot was. Dus ik zit weer helemaal in 38, en daar ben ik best trots op. NU nog die laatste extra rol weg, dan is het oke :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

*Annette*
Majoor
Majoor

Afslanken (deel 3)

Berichtdoor *Annette* » 03 jul 2009 21:50

ajl schreef:@ Annette Leuk dat je reageerde op de postings en het was ook zeker niet al aanval bedoeld ( maar dat heb je ook niet zo opgepakt :wink: ).

Het is inderdaad zo dat als je lekker in je vel zit, je jezelf ook mooier vindt, maar meid als ik lees dat je langer bent dan 1.80m en nog geen 65 kg weegt. Dat is een droomgewicht waar menig vrouw jaloers op is. Als je daarnaast nog regelmatig sport. Toch niets mis mee. En flubberbillen.....ook niets mis mee. Meeste mannen hadden van ronde, grote billen :mrgreen: . Al denk ik dat jouw flubberbillen nog wel meevallen en dat het ook een beetje tussen je oren zit. Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik weet van mijzelf dat ik op mn 20e veel slanker was dan nu en dat ik mijzelf te dik vond. Nu ben ik 30, zwaarder dan toen en ik vind het prima, zit lekker in mn vel en zie nu op foto's hoe slank ik was en kan mij echt niet voorstellen dat ik mijzelf toen dik vond.

Ik voelde me ook absoluut niet aangevallen... misschien ligt het ook wel aan de leeftijd :-k, denk dat m'n eigen onzekerheid, negatief zijn ook een grote rol meespeelt. Diep van binnen weet ik ook wel dat jullie gelijk hebben, en ik qua lengte best wat zwaarder mag wegen :oops:. Daarom ga ik (proberen) om te stoppen met afvallen, tenminste die gedacht van; daar word je dik van proberen op zij te zetten, het gewicht van 60-63kg te bereiken. Weet niet precies hoeveel ik nu weeg, maar zit iig onder de 65. Onze weegschaal is ook niet helemaal zuiver, er zit soms 2kg met een dag verschil tussen. Gisteravond was ik bij de buren aan het oppassen, en daar woog ik 64.7. Wil wel proberen om onder de 65 te blijven...
Wat de toekomst brengen moge........

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 04 jul 2009 08:13

bij mij gaat het helemaal niet goed :( als ik aan het lijnen ben, ben ik net een jojo..
dat is zo gefrustrerend, en om dan door te zetten is echt moeilijk :|
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 04 jul 2009 19:34

Vrouwen klagen trouwens vaak over te dikke bovenbenen.
Daar klaagde ik ook over.
Maar heb nu zo'n apperaat om je bovenbenen te trainen, en het werkt perfect. Ben nu vet blij met m'n bovenbenen. Je kan het gewoon 3x per dag een paar minuutjes doen, je gaat er niet extreem van zweten dus je doet het zo ff tussendoor. En het is relaxed!!!! :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 jul 2009 19:58

Mijn benen zijn een van de weinige dingen die juist niet veel slanker hoeven van mij. Korte rokjes en korte broeken staan heel leuk, mijn big problem is mijn buik en nu ook mijn taille. Buik ben ik aan gewend, maar die extra rol en die bredere heupen, brr.
Ik zit er over te denken om maar weer eens een abonnement op de sportschool te nemen voor 3 maanden, voor die laatste kilo's en dat zwembandje. Maar ik heb niet zo heel veel tijd, en ik wil liever niet mijn zoontje ook daar naar de opvang doen. Dat heeft hij zoveel verschillende opvangen in een week. En 's avonds lukt ook lang niet elke week. Hmm, ik denk er nog maar even over na.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 05 jul 2009 21:24

Funlover schreef:Vrouwen klagen trouwens vaak over te dikke bovenbenen.
Maar heb nu zo'n apperaat om je bovenbenen te trainen, en het werkt perfect. Ben nu vet blij met m'n bovenbenen. Je kan het gewoon 3x per dag een paar minuutjes doen, je gaat er niet extreem van zweten dus je doet het zo ff tussendoor. En het is relaxed!!!! :D

en welk 'apparaat' is dat??

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 06 jul 2009 08:46

Vanavond ga ik weer naar de sportschool. Ik ga een abonnement nemen voor 3 maanden. Ik zorg dat ik 1 avond in de week vrij hou, en dan ga ik mezelf verplichten om te sporten. Ik vraag geen vriendinnen mee, want dan komt er weer niks van sporten, of we kunnen niet tegelijk en dan gaan we gewoon niet :mrgreen: Dat wil ik deze keer voorkomen.
Op naar vanavond :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jul 2009 12:22

WIj zijn vandaag gestart met sonja bakkeren...... :lol:

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 06 jul 2009 15:07

Succes Evelien!

Hier is er eindelijk weer een kilo af! :D

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 06 jul 2009 16:28

meissie88 schreef:
Funlover schreef:Vrouwen klagen trouwens vaak over te dikke bovenbenen.

en welk 'apparaat' is dat??
'

http://www.perrysport.nl/lookup/112434/ ... agic-ultra

De Leg Magic, nu in de aanbieding zie ik!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 06 jul 2009 17:47

wij gingen vandaag allebei op de weegschaal staan.... dat ding klopt niet. De 1e keer dat ik er op stond was ik 7 kilo zwaarder dan toen ik er voor de tweede keer op ging staan.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 06 jul 2009 18:07

Haha Evelien, da's wel heel snel afvallen zo :D

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 jul 2009 08:55

Saskia schreef:Haha Evelien, da's wel heel snel afvallen zo :D

ging het maar zo hard..... nu weet ik dus niet hoeveel ik weeg (maar goed ook, want ik wil het eigenlijk niet weten). k Ben blij dat ik het samen met m'n man doe.... hij stimuleert mij enorm. Hij is vanochtend wezen fietsen (6-7) en vanmiddag (Tussen de middag) gaan we zwemmen.

En ik fiets en wandel meestal elke dag wel.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 07 jul 2009 09:53

Ik hád een abonnement op de sportschool, maar sinds het weer lekker is buiten (april ofzo) had ik daar echt geen zin meer in. Kom je uit het werk, ga je 's avonds weer zo'n muf hok in?! Niet dus. Toen begonnen met wandelen en skeeleren af en toe en daarna samen met twee vriendinnen gestart met hardlopen. Heerlijk, lekker naar buiten! Als het weer winter is ga ik denk ik een paar maanden een abonnement nemen bij een zwembad.
pobody's nerfect

Terug naar “Archief”