Hoe is het met iedereen z'n afvalrace?
Ik ben weer op gewicht (hopelijk na deze uitspattende ijsweek ook nog) en het voelt weer heerlijk!!!!
Nu op gewicht blijven, maar dat gaat wel lukken.
Moderator: Moderafo's
ajl schreef:@ Annette Leuk dat je reageerde op de postings en het was ook zeker niet al aanval bedoeld ( maar dat heb je ook niet zo opgepakt).
Het is inderdaad zo dat als je lekker in je vel zit, je jezelf ook mooier vindt, maar meid als ik lees dat je langer bent dan 1.80m en nog geen 65 kg weegt. Dat is een droomgewicht waar menig vrouw jaloers op is. Als je daarnaast nog regelmatig sport. Toch niets mis mee. En flubberbillen.....ook niets mis mee. Meeste mannen hadden van ronde, grote billen. Al denk ik dat jouw flubberbillen nog wel meevallen en dat het ook een beetje tussen je oren zit. Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik weet van mijzelf dat ik op mn 20e veel slanker was dan nu en dat ik mijzelf te dik vond. Nu ben ik 30, zwaarder dan toen en ik vind het prima, zit lekker in mn vel en zie nu op foto's hoe slank ik was en kan mij echt niet voorstellen dat ik mijzelf toen dik vond.
Funlover schreef:Vrouwen klagen trouwens vaak over te dikke bovenbenen.
Daar klaagde ik ook over.
Maar heb nu zo'n apperaat om je bovenbenen te trainen, en het werkt perfect. Ben nu vet blij met m'n bovenbenen. Je kan het gewoon 3x per dag een paar minuutjes doen, je gaat er niet extreem van zweten dus je doet het zo ff tussendoor. En het is relaxed!!!!
'meissie88 schreef:Funlover schreef:Vrouwen klagen trouwens vaak over te dikke bovenbenen.
Daar klaagde ik ook over.
Maar heb nu zo'n apperaat om je bovenbenen te trainen, en het werkt perfect. Ben nu vet blij met m'n bovenbenen. Je kan het gewoon 3x per dag een paar minuutjes doen, je gaat er niet extreem van zweten dus je doet het zo ff tussendoor. En het is relaxed!!!!
en welk 'apparaat' is dat??
Saskia schreef:Haha Evelien, da's wel heel snel afvallen zo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 60 gasten