Gisteren heeft mijn zusje de 2 nieuwe broeken voor mijn man opgehaald. Nu zijn ze te klein terwijl het dezelfde maat is als de vorige broeken.
Mijn man heeft net even gebeld morgen gaan we er mee terug en bestellen ze grotere maten omdat deze erg klein vallen en nu krijgt hij ook nog 2 verschillende wassingen (deze 2 waren precies hetzelfde) Echt een SUPER service!!

't Is een jas die wijd uitvalt (lang) met een grote, opstaande, gerimpelde kraag. Echt super mooi en ook wel apart. 'k Had die jas al een tijdje op het oog maar vond hem eigenlijk iets te duur. Tijdens de afprijzingen ben ik gewoon telkens de winkel ingegaan en ja hoor, eíndelijk was ie in de opruiming! 'k Had geen vijf minuten later moeten komen want ik had de laatste van de vier die er telkens nog hingen
  't Is een jas die wijd uitvalt (lang) met een grote, opstaande, gerimpelde kraag. Echt super mooi en ook wel apart. 'k Had die jas al een tijdje op het oog maar vond hem eigenlijk iets te duur. Tijdens de afprijzingen ben ik gewoon telkens de winkel ingegaan en ja hoor, eíndelijk was ie in de opruiming! 'k Had geen vijf minuten later moeten komen want ik had de laatste van de vier die er telkens nog hingen   Van de week nog maar weer eens een paar keer om het hoekje kijken!
  Van de week nog maar weer eens een paar keer om het hoekje kijken!

. Al heb ik wel een beetje een hekel aan de uitverkoop. Ik vind de winkels dan zo slordig en moet ik zo zoeken naar mn maat. Zie ik iets leuks, is mn maat er vaak niet.
 . Al heb ik wel een beetje een hekel aan de uitverkoop. Ik vind de winkels dan zo slordig en moet ik zo zoeken naar mn maat. Zie ik iets leuks, is mn maat er vaak niet.

! Heb een hele leuke hoed gezien, die ik vanavond maar even ga bestellen
! Heb een hele leuke hoed gezien, die ik vanavond maar even ga bestellen  .
.