kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: kleding enzo (2)

Berichtdoor liefie » 26 jun 2009 17:37

Gisteren heeft mijn zusje de 2 nieuwe broeken voor mijn man opgehaald. Nu zijn ze te klein terwijl het dezelfde maat is als de vorige broeken.
Mijn man heeft net even gebeld morgen gaan we er mee terug en bestellen ze grotere maten omdat deze erg klein vallen en nu krijgt hij ook nog 2 verschillende wassingen (deze 2 waren precies hetzelfde) Echt een SUPER service!!

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 29 jun 2009 20:00

Ik heb zó'n super gave jas bij de Didi gekocht...jammer dat het nu zo warm is :mrgreen: 't Is een jas die wijd uitvalt (lang) met een grote, opstaande, gerimpelde kraag. Echt super mooi en ook wel apart. 'k Had die jas al een tijdje op het oog maar vond hem eigenlijk iets te duur. Tijdens de afprijzingen ben ik gewoon telkens de winkel ingegaan en ja hoor, eíndelijk was ie in de opruiming! 'k Had geen vijf minuten later moeten komen want ik had de laatste van de vier die er telkens nog hingen :D Van de week nog maar weer eens een paar keer om het hoekje kijken!

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 30 jun 2009 09:03

Ik weet welke je bedoeld, die is gaaf!!
Ik ga vrijdag de didi nog even binnen..wie weet is er nog iets leuks en goedkoops :P
Ga vanmiddag even op zoek naar birkenstocks of andere goede teenslippers!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 jun 2009 09:50

Lalage schreef:Een kledingstuk van 70 euro vind ik sowieso wel duur, behalve als het om schoenen of een jas gaat.

Ik niet. Met rokken en broeken doe ik sowieso wel een paar jaar, dus dan vind ik het zeker waard. Mijn ervaring met duurdere kleding is dat het langer mooi blijft. Daarnaast moet ik op mijn werk ook representatieve kleding aan, dus dan geef ik er regelmatig meer voor uit. Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk ook blij ben als ik iets goedkoops vind. :wink: . Al heb ik wel een beetje een hekel aan de uitverkoop. Ik vind de winkels dan zo slordig en moet ik zo zoeken naar mn maat. Zie ik iets leuks, is mn maat er vaak niet.

Afgelopen zaterdag wel leuke schoenen gevonden voor bruiloft in de uitverkoop. Pumps met een enorm hoge hak in 3 kleuren bruin, die precies passen bij mijn donkerbruine jurk. Nu nog een tas en een ketting en ik ben klaar. Misschien dat ik nog een leuke hoed koop, maar dat moet ik nog even zien.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jun 2009 10:05

in de uitverkoop kun je ook kwaliteitskleding kopen.

Zo koop ik in de uitverkoop bij Esprit, NoaNoa, etc....

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 30 jun 2009 10:31

Piet Kerkhof heeft nu ook weer hele leuke kleding. M'n buuf heeft wat gekocht, echt supergaaf :D ga voor de vakantie nog ff shoppen :P
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 jun 2009 11:04

ajl schreef:
Lalage schreef:Een kledingstuk van 70 euro vind ik sowieso wel duur, behalve als het om schoenen of een jas gaat.

Ik niet. Met rokken en broeken doe ik sowieso wel een paar jaar, dus dan vind ik het zeker waard. Mijn ervaring met duurdere kleding is dat het langer mooi blijft. Daarnaast moet ik op mijn werk ook representatieve kleding aan, dus dan geef ik er regelmatig meer voor uit. Dat neemt niet weg dat ik natuurlijk ook blij ben als ik iets goedkoops vind. :wink: . Al heb ik wel een beetje een hekel aan de uitverkoop. Ik vind de winkels dan zo slordig en moet ik zo zoeken naar mn maat. Zie ik iets leuks, is mn maat er vaak niet.

Afgelopen zaterdag wel leuke schoenen gevonden voor bruiloft in de uitverkoop. Pumps met een enorm hoge hak in 3 kleuren bruin, die precies passen bij mijn donkerbruine jurk. Nu nog een tas en een ketting en ik ben klaar. Misschien dat ik nog een leuke hoed koop, maar dat moet ik nog even zien.

Op deze site heb je mooie hoeden voor een leuke prijs en goede kwaliteit als ik zo van verschillende mensen hoor.
http://www.penpstyle.nl

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 jun 2009 12:45

Natuurlijk kan je in de uitverkoop ook kwaliteitskleding kopen. Alleen verschil ik met je van mening over de merken van kwalititeitskleding. Esprit valt bij mij onder "normale"kleding waar ik zonder uitverkoop ook wel eens kom. Onder kwaliteitskleding versta ik andere merken, zoals Stills, Summon enz. Dat is best wel dure kleding, maar blijft echt super mooi. Dus dan koop ik liever wat duurder met de "wetenschap"dat het jaren meegaat. Nu moet ik wel zeggen dat ik daar de wat klassiekere kleding koop, zoals een mooie witte, zwarte pantalon of een mooie suede rok ofzo. Tenminste iets wat niet heel trend gevoelig is.

@liefie....bedankt voor de site...heb er al leuke hoeden op zien staan en inderdaad voor weinig.

*Annette*
Majoor
Majoor

kleding enzo (2)

Berichtdoor *Annette* » 30 jun 2009 15:49

Leuke site tip liefie :)! Heb een hele leuke hoed gezien, die ik vanavond maar even ga bestellen ;).

Scheelt weer een ritje naar de hoedenzaak, hoed op, hoed af en al dat geranteflan... daar kan ik
sinds m'n psych. problemen absoluut niet tegen :(.

Volgende week nog maar even winkelen, moet nog wat shirtjes/hempjes hebben. Hopelijk hou ik het
dan vol, was laatst te winkelen, grote drukke stad, maar wist niet hoe snel ik weer terug naar huis moest...
Wat de toekomst brengen moge........

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jun 2009 15:50

Kleding van edc die zitten bij mij als gegoten, en daar doe ik dan ook echt jaren mee. Dit koop wel in de uitverkoop, want anders kan ik het niet betalen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 jun 2009 15:55

Ik doe jaren met veel goedkopere kleding eigenlijk. Ik heb dat niet zo, dat duurdere kleren veel beter zijn. Dat zal misschien wel, maar ik doe ook zo 4 jaar met een shirtje, of 3 jaar met een broek. En die zijn echt geen 70 euro. Scheelt misschien dat ik best veel heb opgespaard de afgelopen jaren, dus dat ik ook niet zo heel vaak dezelfde kleren aan heb. Of een periode veel, en dan weer een tijdje niet. De afgelopen tijd heb ik amper kleding gekocht, en nu merk ik wel in mijn kast dat ik het een en ander mis. Zo heb ik 1 wit zomerjurkje, maar die staat eigenlijk niet zo leuk. Voor de vakantie nog maar een nieuwe kopen ergens. En shirtjes zonder mouwen heb ik ook amper, daar kom je pas achter als het zo warm is he :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 30 jun 2009 16:27

Ja, dat heb ik ook. Ik heb een paar topjes, maar geen shirts zonder mouwen.

Ik koop ook geen dure kleding, goedkopere kleding gaat bij mij ook minstens 3 jaar mee. Voor komende zomer heb ik maar één nieuw stel gekocht, de rest is minimaal 1 jaar oud. Heb nu één rok voor het derde jaar aan, heeft m'n ma gemaakt, die kwam geloof ik op 5 euro... :mrgreen: En nog steeds erg mooi, ook al is het linnen.
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 jun 2009 18:51

Goedkopere kleding slijt bij mij erg snel. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel erg "slijts"ben. Ik heb regelmatig ellebogen door mn truien, blousen heen en ik was best wel heel vaak. Natuurlijk heb ik ook wel goedkopere kleding, ik ben absoluut geen merkjunk ofzo.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 jul 2009 10:01

MissF schreef:Ik doe jaren met veel goedkopere kleding eigenlijk. Ik heb dat niet zo, dat duurdere kleren veel beter zijn. Dat zal misschien wel, maar ik doe ook zo 4 jaar met een shirtje, of 3 jaar met een broek. En die zijn echt geen 70 euro. Scheelt misschien dat ik best veel heb opgespaard de afgelopen jaren, dus dat ik ook niet zo heel vaak dezelfde kleren aan heb. Of een periode veel, en dan weer een tijdje niet. De afgelopen tijd heb ik amper kleding gekocht, en nu merk ik wel in mijn kast dat ik het een en ander mis. Zo heb ik 1 wit zomerjurkje, maar die staat eigenlijk niet zo leuk. Voor de vakantie nog maar een nieuwe kopen ergens. En shirtjes zonder mouwen heb ik ook amper, daar kom je pas achter als het zo warm is he :D
ik ook, ben het helemaal met je eens! Ik koop regelmatig kleding in de uitverkoop, of bij Zeeman voor m'n werk. En daar doe ik ook heel lang mee. Heb nu voor 45 euro 6 hele leuke dingen gekocht: 1 paar schoenen en 5 hele leuke shirtjes. Zo gaaf :D en daar kan ik jaaaaaaaaaaaren mee doen! Ik heb nu meer als zat in m'n kledingkast hangen/liggen. Voorlopig heb ik nu echt genoeg.... :roll:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 01 jul 2009 10:07

Wat basisdingen mogen van mij wel duurder zijn. Die heb ik vaak en ook langer aan. Bijvoorbeeld een zwart rokje, spijkerrok, witte shirtjes etc. Verder ligt het er een beetje aan hoe leuk ik iets vind. Een superleuke rok van € 80,- waar ik zeker 2 jaar mee doe koop ik sneller dan een rok van € 50,- waarvan ik weet dat ik hem maar een paar keer aan doe. En bij sommige winkels is het wel duurder, maar de kwaliteit echt beter. Doordat ik een lastig maat heb slaag ik ook niet overal. Rokjes van Steps bijvoorbeeld, die zitten als gegoten. Zeeman, Hema, V&D en dat soort winkels verkopen al niet eens maat 34, dus daar kom ik nooit voor kleding. Meestal slaag ik bij WE, Steps, Lady Sting (heel af en toe), Dept soms, EDC of soms de H&M voor basicshirtjes of hempjes.

Terug naar “Archief”