Moderator: Moderafo's
em_ma schreef:Wat ik heel vies vind zijn wcborstels waar de poepresten nog inhangen
MissF schreef:dan wil ik perse het witte dekbedovertrek erop, en die lag er al op, dus vandaag maar meteen wassen, te drogen ophangen en strijken, dan kan ie er vanavond laat weer op.
wc reiniger erdoor met een borstel, 2x per week de hele pot incl. de randen schoonmaken en elke dag een doekje over het deksel en de klep zeg maar.ajl schreef:Bedoel jij met het schoonmaken even met wc reiniger en een borstel erdoor of sop je de wc ook elke dag uit. Dat schoonmaken met een borstel doe ik ook elke dag maar ik neem niet elke dag de hele pot af met een doekje. Daarnaast zitten de mannen die bij ons gaan...net zo makkelijk.
ik ben behoorlijk pietje precies met het huishouden en hou over het algemeen alles keurig bij (sommige dagen heb ik geen zin maar dat heeft iedereen wel eens!Harm-J schreef:MissF schreef:dan wil ik perse het witte dekbedovertrek erop, en die lag er al op, dus vandaag maar meteen wassen, te drogen ophangen en strijken, dan kan ie er vanavond laat weer op.
Een dekbedovertrek strijken
Ik krijg hier echt het gevoel, dat mensen zich soms laten knechten tot een slaaf van hun eigen huishouden.
ajl schreef:Ik strijk ze ook echt niet. Ben al blij dat als ik ze s'morgens was, ze s'avonds droog zijn. Dat scheelt weer opvouwwerk. Waar ik inmiddels ook vanaf ben gestapt is de rompers van Hugo strijken. Nu nog de hydrofiele luiers afleren om die te strijken, maar dat vind ik juist zo mooi staan op de commode.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten