vandaag onze vakantiewas weg werken
bed verschonen
en ff met de plumo (of hoe schrijf je dat) door het huis en dan met de stofzuiger.

Moderator: Moderafo's

ach ja... brand is erger
  ach ja... brand is erger  en ben toch altijd vroeg wakker dus is m'n dag ook wat langer!
 en ben toch altijd vroeg wakker dus is m'n dag ook wat langer! Zo kan ik mezelf 'smiddags lekker vrijaf geven, dan is het veel te warm om wat te doen.
 Zo kan ik mezelf 'smiddags lekker vrijaf geven, dan is het veel te warm om wat te doen.
 Ik was echt te misselijk en te beroerd om iets te doen. Heb mijzelf voorgenomen om morgen toch echt een keer de badkamer uitgebreid te soppen en de slaapkamers te doen. De rest zien we later wel een keer.
 Ik was echt te misselijk en te beroerd om iets te doen. Heb mijzelf voorgenomen om morgen toch echt een keer de badkamer uitgebreid te soppen en de slaapkamers te doen. De rest zien we later wel een keer.

voor mijn man!
 voor mijn man!

mijn schoonmoeder doet het ook elke dag, mijn moeder weer 1 a 2x per week. Zelf vind ik het fris om elke dag het toilet te soppen. Je gebruikt het haast dagelijks voor een grote behoefte, soms komen er mensen die willen ook even piepie machen dus ik vind het fris. Zeker als je mannen hebt die de bril omhoog doen en spetteren (
 mijn schoonmoeder doet het ook elke dag, mijn moeder weer 1 a 2x per week. Zelf vind ik het fris om elke dag het toilet te soppen. Je gebruikt het haast dagelijks voor een grote behoefte, soms komen er mensen die willen ook even piepie machen dus ik vind het fris. Zeker als je mannen hebt die de bril omhoog doen en spetteren (  ) dus ik vind het niet meer als normaal eigenlijk. Dat wil overigens niet zeggen dat mensen die eens per week het schoonouden vies zijn
 ) dus ik vind het niet meer als normaal eigenlijk. Dat wil overigens niet zeggen dat mensen die eens per week het schoonouden vies zijn 

ajl schreef:Bedoel jij met het schoonmaken even met wc reiniger en een borstel erdoor of sop je de wc ook elke dag uit. Dat schoonmaken met een borstel doe ik ook elke dag maar ik neem niet elke dag de hele pot af met een doekje. Daarnaast zitten de mannen die bij ons gaan...net zo makkelijk.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten