Zwanger deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Re: Zwanger deel6

Berichtdoor Saskia » 25 jun 2009 05:24

Ik zou ook een klein briefje erbij doen. Dus op het kaartje dat iedereen welkom is op het kraamfeest, op een klein briefje voor goede vrienden en familie dat zij ook in de kraamtijd alvast welkom zijn voor een bezoekje. Logisch dat je die allemaal eerder wilt zien, maar 110 mensen aan je bed is wel veel ja :shock:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 jun 2009 07:19

Is dat eigenlijk niet gewoon logisch, dat vrienden/kennissen op het kraamfeest komen maar naaste familie gewoon in de kraamweek? Volgens mij is dat een algemeen geaccepteerd iets, en weet iedereen dat toch wel? Ik wil ook nooit meer al die mensen aan mijn bed, mensen die geen eens vrienden zijn maar kennissen. Ik zou ook zeker voor een kraamfeest gaan een eventuele volgende keer, maar natuurlijk komt familie wel gewoon. Of je vertelt dat eerder al, voor het kindje geboren is, aan familie. En anders is het volgens mij gewoon duidelijk hoor, dat familie niet zo lang hoeft te wachten.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 jun 2009 07:30

kan je niet de mensen die op het kraamfeest zijn uitgenodigd een briefje bij het kaartje indoen met daarop: ter ere van mijn geboorte bent u ook uitgenodigd op ons kraamfeest
dat word gegeven op (datum) in het (adres) u bent van harte welkom om met mij kennis te komen maken
afmelden. graag even laten weten op (telefoonnummer)
(de teskst heb ik ff van internet geplukt!)

en dan gewoon de mensen die dicht bij je hebt en die mogen komen bij het kraambed, een gewoon kaartje. Dat is dan wel duidelijk, dus zonder briefje. of een briefje waarop staat dat ze ook thuis mogen komen kijken.. en als ze het leuk vinden, ook nog eens op het kraamfeest.. tis maar net wat je dan wil.

ik zou et sowieso niet via de mail doen, dat vind ik met zoiets zo onpersoonlijk!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 jun 2009 08:18

ik hou zowieso niet van geboortekaartjes. Vandaar dat ik verre kennissen/collega's het via de mail laten weten.

Rufi
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Rufi » 25 jun 2009 08:25

Elsb, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk is hij al thuis en genieten jullie lekker van hem.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 25 jun 2009 10:18

VPK, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Emmabeth!
Afbeelding

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 25 jun 2009 14:07

Evelien schreef:ik hou zowieso niet van geboortekaartjes. Vandaar dat ik verre kennissen/collega's het via de mail laten weten.

Heb ik iets gemist? :oops:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 25 jun 2009 14:09

jamillah schreef:
Evelien schreef:ik hou zowieso niet van geboortekaartjes. Vandaar dat ik verre kennissen/collega's het via de mail laten weten.

:mrgreen:
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 jun 2009 14:19

jamillah schreef:

haha.... niet dat ik weet... :wink:

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel6

Berichtdoor *Annette* » 25 jun 2009 16:39

Haha, ik dacht ook al even :mrgreen:.

Laats kregen wij ook een geboortekaartje, daar stond gewoon op; bezoek vinden wij fijn, maar mag het binnen 2 weken na een telefoontje zijn?

En dan zat er een los briefje bij. U/jij bent van harte welkom binnen twee weken of op ons kraamfeest. We geven die op d.v. .......... van ..... tot ..... in .......... te ..........
Wat de toekomst brengen moge........

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 25 jun 2009 18:12

vandaag bij de vk geweest, en gelukkig mocht alles goed wezen.
ik was helemaal blij toen ik het hartje hoorde :D zelfs Matthew vond het erg interessant. die dacht dat het een muziekje was want die begon helemaal enthousiast heen en weer te bewegen, alsof het muziek was.

nu over 7 weken weer terug en tussendoor de 20 weken echo. gelukkig mag ik altijd tussendoor komen als ik het hartje wil horen.

@jeepeecee bij juul en juultje in barneveld kun je hele leuke kleren kopen, kga daar binnekort winkelen voor de bruiloft van mijn zwager en schoonzus.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 jun 2009 18:17

Wij hadden met hugo ook continue bezoek. Erg leuk, maar ook erg vermoeiend. Helemaal doordat iedereen minimaal 1 uur rijden bij ons vandaan woont, dus die komen ook geen uurtje langs. We moeten het er nog even over hebben hoe wij het nu gaan doen.

De tip van ppm vind ik ook wel een goed idee.

@ kamille Ik vind het nog meevallen hoor dat je nu je positiekleding aan moet. Ik loop al echt weken in mn positiekleding (vanaf 6 weken ongeveer :oops: ). En ik ben later uitgerekend dan jij.

@jeepeecee Bij noppies in Rotterdam hebben ze hele leuke spijkerrokjes, heb er afgelopen zaterdag ook 1 gescoord. Bij future maman in Rotterdam hebben ze ook super leuke kleding.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 25 jun 2009 18:21

ajl vanaf 6 weken zwangerschap al positie???? 8-[ . ik kon met 20 weken nog verschillende dingen aan, daarna een groei-explosie!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 jun 2009 18:33

Yep...dat is al erg genoeg. Ik vertel ook al vanaf dag 1 dat ik zwanger ben,omdat mensen mij er gewoon naar gaan vragen. Voordat ik wist dat ik zwanger was,kon ik het aan het uitdijen van mn buik al zien. Dat is ook niet altijd leuk hoor.

Afgelopen keer had een collega het geraden terwijl ik het zelf nog maar 1 dag zeker wist, al had ik wel een vermoeden, doordat ik overal uitgroeide en toen ik het mn baas met 8 weken vertelde maakte hij al grappend de opmerking dat hij al weken het vermoeden had dat ik zwanger was. :roll:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 jun 2009 10:10

Ik ben net weer tante geworden, van een meisje :D Ze is het 6e kindje van mijn zwager en schoonzus, en ze hadden 3 jongens en 2 meiden, nu dus 3 om 3 :D Zo leuk!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”